Noen som har vurdert Coop høyrentekonto? Må sette inn 100000 for at renta skal bli grei. Men innbetalingen kan skje med konto og kidnr. Ett alternativ til Spiff?
Dette gjelder i så fall også Komplettbank.no sin sparekonto, som også benytter kontonummer og kid ved innskudd. De gir mye bedre rente (1,85%).
Jeg er ikke sikker, men husker noen kollega på jobb, snakke om at renta i Norgweigan Bank, var enda høyere enn komplett. Kanskje verd å sjekke, om det stemmer.
Ser du har fått litt forskjellige svar her, men har du SAS MC basic? Jeg har brukt begge (basic og Premium) og oppdaget at SAS MC basic definerer Vipps som kontantuttak, mens SAS MC Premium definerer Vipps som varekjøp. Jeg har ikke sett dette i noe vilkår, men basert på egne erfaringer.
Jeg mener JA på begge disse to. Så lenge det er reelle regninger og en ikke betaler regning for samme kort er det OK i mine øyne.
Jeg fjernet mitt shellkort for å legge inn et annet.. fikk da feilmelding med at kredittkort ikke går an.. forsøkte å legge inn Shell igjen og fikk samme melding. sitter nå uten noen kort... så mitt tips er å ta meg på ordet og ikke teste selv
Der var det jaggu en oppdatering som ventet. Men jeg er betatester, så det var ikke så mye nytt likevel..
Ja, jeg har fast overføring fra Trumf til EB for å få beste "vekslingskurs" på poengene, men poeng fra Payr dukker ikke opp i kjøpsoversikten på Trumf.no. Kun poengene fra bruk av Shell MC. Står det Payr i kjøpsoversikten? Et 3-trinnssystem blir for avansert for meg!
Payr gjev deg ikkje poeng, men Payr gjev deg mogleghet til og betale rekningar med kredittkort. Då altså Shell MC. Så du vil «kun» få trumf/poeng frå Shell MC. Så at du kun har Shell MC i kjøpsoversikten er heilt rektig.