Er det begrensninger på Trumfvisa? Kortet mitt blir bare avvist no når eg prøver å bruke det i payr. Har brukt 32k på to dager.
Var som... Leste ikke nyheten om at Shell MC er ute før jeg la inn månedens siste regninger - med gebyr. Kan vel se langt etter å få refundert de kronene.
Jeg har en begrensning på 40k/7 dager, men det varierer nok med kredittgrensen. Det er forøvrig bare å ringe til kundeservice slik at de kan øke begrensningen om du har behov før å bruke større beløp en periode
Og da er vi på'n igjen... Kjære medforumbrukere - jeg vil gjerne gjenta min oppfordring om å besinne seg i forhold til overdreven bruk av disse tjenestene, ellers er jeg stygt redd for at min spådom om at det blir helt slutt på bonus ved bruk av dem innen et halvt år er gått.... Glem heller ikke det gamle visdomsordet: "Don't call the airline" - aldri, aldri, aldri ring kundeservice for å spørre om noe som kan være en feil som er for godt til å være sant, muligens kan tolkes som bittelitt tvilsomt, eller er på kanten av T&C. Da heves varselflaggene, og smutthullene tettes for godt. Tenk langsiktig - da får vi alle glede av hyggelige bonusreiser i mange år framover
Payr har gebyr på 1% over 30k. Trumfvisa gir 0,5%. Ingen vits med mer forbruk mer en 30K da... Samtidig vil sjansen være mye større for at denne avtalen forblir
Dette har vært svar på et par ganger. I utgangspunkter alle, da kjøp regnes som vanlige kjøp. Bransjebonuser fungerer stort sett, butikkbonuser stort sett ikke.
Ser ut som Visa Trumf har ei begrensing ved betaling gjennom PAYR. Hadde betalt noken store rekningar tidligare (ca ei veke sidan) og hadde to store som skulle betalast i dag. Kun den eine gjekk gjennom. Summe av dei to var innafor det som stod som disponibelt på kortet. Så eg testa å betale den som ikkje gjekk via Payr direkte frå nettkontoen til Trumf Visa og det gjekk heilt fint.
Djeez, betalte varmepumpe og et par regninger med Shell MC via Payr igår, nesten 30k, uten å sjekke tråden her igjen først.. Skaffet Shell MC kun av denne grunn, men burde jeg beholde det for drivstoffet sin del? 40øre liter? Står at jeg fikk 48kr bonus for 60 liter sist gang (24kr bonus og 24kr ekstrabonus?) Har jo TrumfVisa også som er enklere på butikken, siden man slipper å pipe trumfkortet i tillegg..
Nei, prøvde å se etter valg for å dra trumf-kortet, men fant ingenting. Satt det også inn men fikk bare feilmelding.. Dette var en Shell Express-stasjon, den 17.des.
@Danielk forsøke en bemannet stasjon helst 7/11 eller noe da vil det fungere forhåpentligvis bedre med 2-3xtrumfer`n
I praksis blir det ikke hver 4. dag ser det ut til. Nå har jeg forsøkt 4-dagers rutine og det ser ut til at betalinger som legges til betaling hos Payr i helgen bokføres først mandag av SAS MC. Dermed går det 6 dager fra min registrering lørdag til jeg kan belaste igjen på fredag. Uten å ha regnet på det så betyr det da at antallet betalinger blir lavere enn 7,5 i snitt pr mnd og max månedlig beløp blir tilsvarende lavere enn 28000...