Som ren og skjær ervervet bonusjeger hadde jeg ALDRI brukt payr om ikke bonus hadde kommet inn. Payr, Vipps har ingen verdi utover bonus for min del. Hvor mange her brukte Payr kun for Shell MC sin skyld før det ble skrinnlagt av Ikano? Neppe mange andre hadde benyttet Payr, er 100ggr enklere å godkjenne efakturaene, avtale giroene og fast overføring, enn å tukle med Payr hver 4 dag. Men som bonus jeger innrømmer man behovet for å tilfredsstille seg selv ved å logge inn på sas appen å se EB renner inn
Jeg fikk for Payr med TrumfVisa for betalinger utført 2.1-19, så da må det ev. skjedd en endring etter den dato.
Jeg blir bortreist i noen dager nå så får ikke testet eller sjekket dette nærmere før neste uke tidligst. Men om noen er forbi Oslo S og er villig til "å ta en for laget" så forsøk å ta ut kontanter i minibankene på Oslo S som drives av Forex Bank. Det står på skjermen at transaksjoner i minibanken regnes som vanlige VISA/Mastercard-transaksjoner - og i mitt hode betyr det altså at det ikke regnes som kontantuttak. Potensielt mulig å ta ut cash her og håve inn litt bonus Noen som vil gjøre research?
Melder pass fram til helgen om 2 uker, Norefjell Ski og Spa førstkommende, fram med Alpint utstyret og badeshortsen
Finnes også en Forex minibank på Trondheim sentralstasjon om noen er på i de traktene. Den de har i Drammen inneholder ikke NOK. https://www.forex.no/valuta/minibanker
Jeg har ikke mottatt noe Trumf i det hele tatt for bruk av Trumf Visa på Payr i desember og januar, tidligere kom det inn hver gang det ble trukket fra Payr. Har betalt fakturaer for over 60K til ingen nytte... :-(
Til info: Trumf Visa Trumf Visa - et produkt fra DNB Bank ASA. Foretaksregisteret NO 984 851 006 MVA Ser dere en sammenheng? Vent å se mulig det er etterslep på TrumfVisaen? Eller er det Saga blott? Blir litt som Shell MC tilstander nå? Time will show
Se linken jeg postet Men om du ikke orker, så står det at minibanken deres i Drammen har EUR, USD, GBP.
Hvis Forex skal stå for vekslingskursen så hjelper det ikke med noen få poeng på kjøpet. Jeg ser de har 5,3% valutapåslag idag. (100 EUR = 1030 kr). Det er nok kun uttak av kroner som lønner seg om smutthullet fungerer.
Jeg har mottatt Trumf i desember og Januar på alt som er betalt med Payr og Trumf Visa, men det virker å være litt forsinkelse på når det godkrives.
Viste seg at det var ViaTrumf fra eit godt stykke tilbake i tid som var komt på konto. Sidan dei havnar på det tidspunktet kjøpet blei gjort så kan det fort havne litt bak i historikken. Så då spørs det om det er kroken på døra for Trumf Visa og Payr. Ingen overføringar derifrå sidan 02.01.
@freddyen og @jcnorway, greit, får ta en tur til Oslo S og test kjøre SAS+NCC MC og se om faktisk vinninga går opp i spinninga, eller ei
Skal samme veien snart...inn med SAS og ut med United fra Term C. har 2 timer fra landing til takeoff....... Blir spennende å se om det går.....det finnes vel en Premier Access TSA sjekk på term C såvidt jeg husker.