Hm.. Sitter og vurderer samme sak. Har booket OZ F FRA-ICN i mars 2020 ifm. en tur til Vietnam. Har flydd OZ F ICN-FRA og OZ C NRT-ICN i høst. Veldig fornøyd med begge men det er klart det er noe annet med F.
Vi vil jo uansett få eksklusiviteten med suitene og føle oss avsondret fra resten av riffraffet i businessklasse siden suitene også er så lukkede. Maten er sikkert bra selv om den ikke når helt opp til nivået den er i F i dag. Synes nesten det verste er å ikke få ny Asianapysj, for den jeg har er den beste av mine F-pysjer ihvertfall. Ikke er de til salgs på EBay heller dessverre. #ilandsproblem
akkurat 14 dager mellom utreise og retur, så blir nok CA F på returen, men håper å kapre LH F på utreisen
Sjekket SAS appen nå og turen min påsken 2020 ligger nå inne 2 ganger. OSL-FRA-ICN-FRA-OSL med I og O + OSL-FRA-ICN-FRA-OSL med kun I Jeg har også fått denne mailen. Så dette må vel bety at vi får refundert mellomlegget mellom I og O? Med garantert sete i suite i tillegg til refusjon av mellomlegget så er saken grei. Hardware > Software
Tikket inn melding på Koreansk hos meg og, og booking klassen er endret til I. Så da er det å kontakte Tallinn, er vel ingen automatikk tenker jeg.
Da har jeg snakket med Christina i Tallinn, og det var ikke noe problem å få tilbake mellomlegget fra First til Business