Awardfares.com - Samletråd

Tråd i 'Bonushjelp' startet av drsyk, 15. jan 2019.

  1. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Kom over den i dag, og gjorde eindel testsøk på f.eks OSL-FRA, då fant eg mykje meir via SAS søket enn AF fant.

    Eg har vore ute for akkurat det sama som du fortel her med at F seter kjem og går.
    Men har opplevd at nokre gonger varslar EF først, andre gonger varslar AF først.
    Så då sit ein her då og abonnerer på begge tjenestane ;)
    Likar veldig godt grensesnittet til AF så om dei kan bli meir stabile så hadde det vore supert!
     
  2. Alfred

    Alfred Fly er fantastisk

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Snakka med Tallinn i dag og ba de sjekke 10 flyvninger med SQ. Alle tallene stemte med tilgjengelighet på AF og med Tallinn. SQ C.

    det var en mann. Bare truffet på kvinnfolk der tidligere
     
    snus_mumrikken liker dette
  3. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    816
    Likes mottatt:
    3,304
    Bonuspoeng:
    93
    Kjenner meg igjen her der (sit med abonnement på begge to eg også), einaste eg såg var at AF varsla umiddelbart på mail når eg køyrde nye søk på mine flights dersom det var endring, så der kan ein trigge ein del sjøl om ein aktivt følger med.

    Korleis varslinga til EF foregår er jo meir i det blå. Ser at på den LH flighten eg fulgte med på så refresha eg søket 2240 i går kveld og då steig antal seter ledig i F frå 3-4 og mail kom umiddelbart. På det tidspunktet sjekka eg AF ein gong i timen så den endringa var rimelig fersk. EF varsla ikkje om dette før drygt 3 timar seinare.
     
    snus_mumrikken liker dette
  4. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    EF varsler 2 ganger i døgnet.
     
    oleredv liker dette
  5. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    «Hva ønsker du deg til jul i år?»
    - at AF viser First tilgjengelighet på alle flyselskaper og at man får booket det som viser ledig.
     
    Gullars, oleredv, drsyk and 3 others like this.
  6. DrJens

    DrJens Medlem

    Innlegg:
    137
    Likes mottatt:
    559
    Bonuspoeng:
    93
    Sjekket flights på awardfare og ringte Tallin for å bestille.
    20. desember og 21. desember Lufthansa First - LH716 - mange seter i first (Awardfares)... ingen tilgjengelig hos Tallin.... :( tenkte meg en tur til Tokyo og hjem igjen 24. desember på morgenen.
     
  7. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Ring igjen senere. Eller i morgen tidlig så er de kanskje sluppet til eurobonus
     
  8. LaDuden

    LaDuden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    1,423
    Bonuspoeng:
    93
    Ser det har vært en rød warning melding på Awardfares i det siste.

    "AwardFares is currently experiencing search delays. All fares may not be visible or up to date. We apologize for the inconvenience are working on resolving this as soon as possible!"
     
  9. DrJens

    DrJens Medlem

    Innlegg:
    137
    Likes mottatt:
    559
    Bonuspoeng:
    93
    satser på at de er låst opp for EB imorgen, da! Jeg prøver i alle fall å ringe inn klokken 9.
     
    Xflipper liker dette
  10. DrJens

    DrJens Medlem

    Innlegg:
    137
    Likes mottatt:
    559
    Bonuspoeng:
    93
    og ledig var det! Sitter nå på Lufthansa first i en flott 747-8. Masse japansk mat og super service.

    pga nisser/amøber på FRA, rakk jeg aldri first class terminal :(.... men jeg fikk 30 min på first class lounge i München. Retur på julaften med ANA first! fin julegave til seg selv....
     
    Gullars, sness, ChrisTW and 12 others like this.
  11. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor sikker er den awardfares? når jeg nå søker på CPH-SIN den 1 des-20 så finner den ikke noen ting, men inne på Sas Award er det 3 ledige :)
    Er det bare dritt den greia eller gjør jeg noe galt ang søk der??
     
  12. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Viss du ikkje har betalt for gold versjonen så er det kun søk 3mnd fram i tid.
     
  13. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Har du betalt for Awardfares? Gratistjenesten viser 3 mnd frem i tid.
     
  14. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har betalt for Gold ja.. Prøvde og søke andre steder også som SAS finner ledig på og ikke Awardfares :( Bare og si opp hele dritten da..
     
    Last edited: 30. des 2019
  15. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Awardfares viser jo også 3 seter ledig i biz CPH-SIN 1des, her her du nok aktivert et filter eller 2 for mye.
     
  16. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk opp ledige nå ja,men søkte opp 10 Des uten resultat,men treff på SAS. Noe er galt der,huker bare av for Biz og first og 2 pax..Noen andre tips?
     
  17. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du har betalt for en tjeneste og er misfornøyd så ville jeg først kontaktet de som har solgt deg tjenesten. Det kan være at forventningene ikke er helt i henhold til hva du har kjøpt, eller at det kan være mangler på hvordan bruke det som er kjøpt.

    https://awardfares.com/help

    Har du prøvd å klikke på disse i oversikten?

    B54FD859-6EAA-42EB-9825-DBBC90D2C5C7.jpeg
     
  18. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Ja jeg har sendt de mail med screenshot og sånt for så de for se det selv. Er jo ikke mange feil det går ann og gjøre der da når man søker..Kansje jeg hadde forhøye forventninger til dem :)
     
  19. Trykkern

    Trykkern Medlem

    Innlegg:
    230
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har tenkt å kjøpe tilgang til AF men mener å ha lest her inne at det er en rabattkode vi kan bruke, er den noen her som kan opplyse meg om dette? Finner ikke noe ved søk... :)
     
  20. melind

    melind Medlem

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Har betalt verson selv på Awardfares. Ser flere har skrevet om en god del ledig F på SQ SIN-FRA vises de på AF? Har søkt masse datoer sept-okt 2020 men får ingen treff er det riktig eller vises de ikke på AF?

    Noen andre som kan se tilgjengelighet mellom 4-12 oktober på strekningen
     

Del denne siden