Kom over den i dag, og gjorde eindel testsøk på f.eks OSL-FRA, då fant eg mykje meir via SAS søket enn AF fant. Eg har vore ute for akkurat det sama som du fortel her med at F seter kjem og går. Men har opplevd at nokre gonger varslar EF først, andre gonger varslar AF først. Så då sit ein her då og abonnerer på begge tjenestane Likar veldig godt grensesnittet til AF så om dei kan bli meir stabile så hadde det vore supert!
Snakka med Tallinn i dag og ba de sjekke 10 flyvninger med SQ. Alle tallene stemte med tilgjengelighet på AF og med Tallinn. SQ C. det var en mann. Bare truffet på kvinnfolk der tidligere
Kjenner meg igjen her der (sit med abonnement på begge to eg også), einaste eg såg var at AF varsla umiddelbart på mail når eg køyrde nye søk på mine flights dersom det var endring, så der kan ein trigge ein del sjøl om ein aktivt følger med. Korleis varslinga til EF foregår er jo meir i det blå. Ser at på den LH flighten eg fulgte med på så refresha eg søket 2240 i går kveld og då steig antal seter ledig i F frå 3-4 og mail kom umiddelbart. På det tidspunktet sjekka eg AF ein gong i timen så den endringa var rimelig fersk. EF varsla ikkje om dette før drygt 3 timar seinare.
«Hva ønsker du deg til jul i år?» - at AF viser First tilgjengelighet på alle flyselskaper og at man får booket det som viser ledig.
Sjekket flights på awardfare og ringte Tallin for å bestille. 20. desember og 21. desember Lufthansa First - LH716 - mange seter i first (Awardfares)... ingen tilgjengelig hos Tallin.... tenkte meg en tur til Tokyo og hjem igjen 24. desember på morgenen.
Ser det har vært en rød warning melding på Awardfares i det siste. "AwardFares is currently experiencing search delays. All fares may not be visible or up to date. We apologize for the inconvenience are working on resolving this as soon as possible!"
og ledig var det! Sitter nå på Lufthansa first i en flott 747-8. Masse japansk mat og super service. pga nisser/amøber på FRA, rakk jeg aldri first class terminal .... men jeg fikk 30 min på first class lounge i München. Retur på julaften med ANA first! fin julegave til seg selv....
Hvor sikker er den awardfares? når jeg nå søker på CPH-SIN den 1 des-20 så finner den ikke noen ting, men inne på Sas Award er det 3 ledige Er det bare dritt den greia eller gjør jeg noe galt ang søk der??
Jeg har betalt for Gold ja.. Prøvde og søke andre steder også som SAS finner ledig på og ikke Awardfares Bare og si opp hele dritten da..
Awardfares viser jo også 3 seter ledig i biz CPH-SIN 1des, her her du nok aktivert et filter eller 2 for mye.
Fikk opp ledige nå ja,men søkte opp 10 Des uten resultat,men treff på SAS. Noe er galt der,huker bare av for Biz og first og 2 pax..Noen andre tips?
Hvis du har betalt for en tjeneste og er misfornøyd så ville jeg først kontaktet de som har solgt deg tjenesten. Det kan være at forventningene ikke er helt i henhold til hva du har kjøpt, eller at det kan være mangler på hvordan bruke det som er kjøpt. https://awardfares.com/help Har du prøvd å klikke på disse i oversikten?
Ja jeg har sendt de mail med screenshot og sånt for så de for se det selv. Er jo ikke mange feil det går ann og gjøre der da når man søker..Kansje jeg hadde forhøye forventninger til dem
Jeg har tenkt å kjøpe tilgang til AF men mener å ha lest her inne at det er en rabattkode vi kan bruke, er den noen her som kan opplyse meg om dette? Finner ikke noe ved søk...
Har betalt verson selv på Awardfares. Ser flere har skrevet om en god del ledig F på SQ SIN-FRA vises de på AF? Har søkt masse datoer sept-okt 2020 men får ingen treff er det riktig eller vises de ikke på AF? Noen andre som kan se tilgjengelighet mellom 4-12 oktober på strekningen