Din går ned @drsyk mens min går opp Har nå da booket 2 F turer for okt/nov 2020 + Januar 2021 nå nettopp og den går likevel oppover
Takk for det ja. Vel, planen vår er F til SYD eller en eller annen plass til neste år en gang. Så sparer opp til dét i alle fall. Mulig det dukker opp noe annet innimellom, men det burde også gå fint.
Bare å slå på tråden til Tallin F blir vel en god blanding med LH, SQ TG eller ANA F. Ryktes SQ og TG har noe F ledig neste år. Reisebrev er vel obligatorisk på en slik utfart.
dere som pt har betalversjon av awardfares; hvordan ser det ut mtp first bookinger på nyåret? mulig? ligger det biz? eller tomt?
Det svømmer i Thai-tilgjengelighet i F på nyåret, men det har vel blitt rapportert her at TG har sperret for booking av disse selv om de vises på awardfares. I tillegg er det en god del ANA, men så vidt jeg kan se kun enkeltseter. I biz er det vel godt med tilgjengelighet. Mye SK. Som du kanskje skjønner har jeg bare gjort et søk og sett på det i 10 sekunder
Er det ikke Tallin som ikke tillater å booke? Om TG hadde sperret ville de ikke vist på awardfares? Btw, TG kutter kraftig på ruter neste sommer, kun FRA og LHR som går med A380. Og det er en stor sjanse at de ikke kommer i gang igjen før langt ut på nyåret. Så ville ikke stolt for mye på systemene akkurat nå. En positiv nyhet (om en flyr C) er at TG setter inn B789-9 på OSL-BKK. Det har jeg savnet, siden høyere luftfuktighet og lavere trykk i kabinen gir mindre jetlag. Kjipt på økonomi da, med trangere kabin og seter.
@Insomnia4u Finnes det noen planer/hint/prediksjoner for tidlig neste år? Har en LHR-Bkk-Hnd med TG i 380 som jeg er spent på. Januar 2021
Interessant. Finner F i intra-Asia også som vanligvis slippes 90 dager før. Vidåpent på alt som du sier. Spørsmålet er om de har planer om å fly disse rutene før sommerprogrammet i 2021?
Oops. Der røyk jeg på en automatisk fornyelse for både og Awardfares og Expertflyer. Hhv 500 og 1000 kroner. Nyttige investeringer i disse tider
Thai har sluppet et sommerprogram for 2021. Husker i farten ikke hvor jeg leste artikkelen, men i den forbindelse nevnte de at fire av A380 står lagret på U-Tapao, en mindre brukt militærflyplass (noe sivilt) i Rayong. Det er helt umulig å si når A380 blir satt inn i trafikk, men lover ikke bra når en ser praksis hos andre flyselskap den kommende tiden.
Jeg tenker at alt er avhengig av passasjergrunnlag. Er det behov for A388, setter de dem inn igjen. Allerede før C19 var det en viss nedskalering av A388 pga at den er dyr i drift, og de siste ordrene er vel kansellert for en tid tilbake. Personlig liker jeg flyet godt innvendig med romslig first class. Det som blir interessant å følge er Emirates, med smått utrolige 115 stk av disse. SQ har 24, mens LH 14 og TG 6 stk.
Det største problemet med A380 er at andrehåndsverdien er skrekkelig lav. Det kommer i stor grad av at det koster svært mye å «pusse de opp» innvendig. Det er antydet mellom $30-50 mill for nytt interiør!