Sjekk denne på AF bloggen: https://blog.awardfares.com/eurobonus-point-of-sale-award-space/ Mulig dette spiller inn på dine resultat.
Du søker nok uten å trykke på symbolet vist i posten over. AF viser ikke ledig før du faktisk trykker på dag for dag.
Har du sjekket om andre kilder som for eksempel United awardsøk finner disse setene? Det kan være at disse setene ikke er eksklusive for Eurobonus (CPH-SIN har jo tidligere hatt bedre tilgjengelighet for Eurobonus) og at awardfares nå er blokket for awardsøk gjennom sas sitt API, akkurat som awardhacks.se ble
Er det bekreftet at AwardFares er blokket fra søk? Kilde? Jeg har vitterlig søkt de siste dagene og fått treff. Har Diamond hos AF.
Nei, det er kun spekulasjon fra min side basert på at awardhacks ble blokket (og så åpnet for igjen) og at feedback utvikleren bak awardhacks fikk fra SAS IT var at "din tjeneste tar ihvertfall ikke betalt". Det er isåfall kun det som vises under SAS sin seksjon hvis man ser på detaljert info for en flyvning på awardfares som ikke fungerer og akkurat nå ser det uansett som den biten oppdaterer seg hvis man gjør nytt søk.
Hei Vet ikke om dette er riktig tråd, men avbestiller biz Oslo - Hongkong med Sas bonuspoeng nå for 2stk 16-21feb da er det bare og pukke opp
Forstår det slik at oppgradert abonnement gir tilgang til reiser langt frem i tid, ikke bare 30 dager som med gratis versjonen? Hvordan stemmer ANA F tilgjengeligheten som vises, noen som har erfaringer med det?
Min erfaring med ANA (både C og F), stemmer veldig bra med hva som kan bookes med CT. (Ikke prøvd SAS uten CT)
Den stemmer greit, men det finnes som regel ingen tilgjengelighet på mer enn 1 sete av gangen. Det åpner seg iblant flere seter nærmere avreise.
Da var det kanskje du som avbestilte 1D og 1F? Tikket inn setevarsel fra ExpertFlyer i går rundt kl 16
Ny funksjonalitet i AF: https://blog.awardfares.com/eurobonus-analysis-and-forecast/ "We’ve built a simple tool that helps you analyze and forecast your SAS EuroBonus activity. Simply import your point activity from your EuroBonus profile. All calculations are performed directly in your browser. Your data is kept private and is not uploaded/processed by our servers."
Jeg kvittet meg med HND-FRA den 10 november i NH First for noen timer siden. Jeg har gold abonnement, og nå fikk jeg mail om at den var ledig igjen i følge Awardfares. Bare sånn til info, at det går faktisk veldig kjapt - i tillegg så viser det vel seg at billettene man avbestiller ihvertfall hos NH dukker raskt opp igjen.
Min: Jeg hadde det bra engang i i fjord, nesten 650.000 store, etter det har livet gått drastisk i feil retning...
Flink til å spare du, ser vi Jeg trengte bare en F tur, og sparinga mi forsvant fortere enn du aner... Hadde tenkt å bli bonusmillionær først, men men...