Ankomst DPS hvor du har booket flyplasstransport med
Golden Bird som er desidert best på pris og har alt i ordnede former.
Kjører til
Haven Suites i Canggu/Berawa hvor dere bor første del av oppholdet.
Dere titter på surferne i Canggu mens dere nipper til noen margaritas på
The Lawn.
Chiller på daybeds og nyter solnedgangen fra
Finns Beachclub i Berawa.
Leier scooter og utforsker Bali i retning vest fra Canggu så langt dere gidder å kjøre. Popp innom småbyer og landsbyer underveis. Her er masse å se.
------------
Booket en ny
Golden Bird som tar dere nordover til Ubud.
Her bor dere neste del av oppholdet på
Chapung, et nydelig hotell bygget opp og drevet av en danske med fascinasjon for dansk møbeldesign og dets møte med lokal arkitektur.
Maten er magisk, og én av dagene henger dere bare på
Junglefish, en superlun "beachclub" midt i jungelen med god mat og en behagelig stemning.
Igjen - utforsk innlandet med scooter, og stikk innom fossefall underveis.
Her er det massevis å velge blant - lag en rute og ha en magisk dag!
God mat må dere ha, da er det et must å besøke
Mozaic i Ubud, kanskje en av de absolutt beste restaurantene på Bali (gå for tasting menu...). I tillegg er det en opplevelse å besøke dessertrestauranten
Room 4 Dessert 
Will, som er headchef her var tidligere ansvarlig for desserter på El Bulli - enough said. Magisk!
-----------
Siste runde - Golden Bird som alltids, tar dere til Uluwatu. Hvor dere ønsker å bo er opp til dere, men det er gøy å for eksempel ta noen netter på
Suarga (ja jeg vet jeg har anbefalt det tidligere her i tråden - men det er verdt det...)
Frokost tar dere en av dagene på
Drifter oppe i gaten....
Middag på
El Kabron, kanskje noen timer før solnedgang tilogmed i bassenget med noen bobler til....
Man skal jo kose seg litt også , så en daybed på
Ulu Cliffhouse er da på sin plass. God drinker, fine tunes, hyggelige omgivelser.... Det blir ikke så mye bedre.
Scootersafari er selvfølgelig en del av opplevelsen på Uluwatu. Jakt på
bortgjemte strender og
templer....
-----------
Dette er min anbefaling

Vis alt...