Hvor mange business seter er det i den nye kabinen i forhold til den gamle? Bare sånn at jeg vet det når jeg ser setekartet.
Erfarne mennesker; jeg hjelp til å ta en avgjørelse. Har per nå en reise til Tokyo med ANA F på utreisen, og ANA biz + Eva Air (787-10) biz på returen. Har funnet ledige seter på SQ F SIN-FRA, og dilemmaet er da om jeg skal slå opp med Eva til fordel for SQ? Hva sier det erfarne folket? Det skal også nevnes at jeg nå "kun" har betalt 165 000 poeng for denne reisen (altså kun biz-priz, selv om jeg har F på utreisen), og at jeg må betale 60 000 poeng mer dersom jeg velger F på returen også. Er det verdt det?
Kikker på ANA og TG F, ja. Men ferien og "borte fra hjemmet" kvota er brukt opp for 2020 så tidlig 2021 er det jeg ser på nå. ANA F ser greit ut men TG legges ikke ut ennå.
Eg planlegger tur til OPO Portugal frå Bergen. Det ser ut til at det fort blir ei melkerute med minst 2 stopp kvar veg viss eg flyr med Star Allianse. Kan nokon fortelle meg kor mange poeng turen vil gi. kor mange poeng blir det om eg velger buisiness?
Aktuell reise BGO-OSL-FRA-OPO OPO-FRA-CPH-BGO Buisiness ligger inne med sk flight nr men blir flydd av Lufthansa vil kvar flight telle mot status eller kun rein sas flight? ca tall er ok. - er ikkje gull/diamant
Kun SAS(WF) flight teller på antall legs. Poeng fra LH teller mot status. Antall poeng på codeshare avhenger av hvilken klasse du ender opp i hos LH, og det er ikke trivielt å finne ut av. Men P hos LH som er vanlig på rimelig bisniss i Europa gir 750 poeng/leg. K
Virker som om det er veldig god tilgjengelighet på morgen flyvningene fra LHR/AMS til SIN med SQ i F +-350 dager fram i tid. Noen som har fått booket SQ321 fra LHR som går på kvelden i F? Passer dårlig med overnatting på LHR samt videre tilknytning til CMB som da får over 15 timer i SIN.
Jeg booket for Januar 2021 nå til meg og min mor.. Ingen ledig i SQ F fra LHR... Hverken dag flight eller kveld, og jeg booket den dagen de slapp tilgjengelige seter på den datoen.. Så da ble det AMS...
21 januar, SQ323 ifra AMS. Jeg sitter på SQ324 fra SIN til AMS den 30 januar, den skal jeg bytte om - så hvis noen her vil hjem med SQ den dagen så si ifra så kan vi koordinere Jeg prøvde meg på SQ305, SQ321 (De med B777) men også de to andre flightene med A380 ifra LHR. Ingenting ledig. Sjekker du KrisFlyer Redemption så står alle flightene som Advantage og ikke Saver mens AMS sier Saver.
Jeg skal her til foråret booke nogle bonus billetter med STAR og jeg støder på begrebet Tallinn hele tiden, altså at man skal ringe dertil etc. Er der nogle der kan forklare hvad Tallinn er og hvad de gør? og telefon nummer etc. Tak
Tallin er SAS sitt kontor som logisk nok er plasert i Tallin. De booker kun billetter som inkluderer companien ticket(CT). Telefon nummeret er:+4764816099