Ja, skjønner jeg er veldig sent ute og at jeg kanskje er litt for håpefull / optimistisk.
Vurderer å gjøre det du forslår, bare med AC fra Montreal. Men da må jeg vel sjekke inn på nytt for går vel ikke an å flette det sammen med EB reisen jeg bestiller?
Iriterer meg bare veldig når samtlige treff sier at det er plass på det siste strekket men sas sier nei
EDIT:
Takk for fin input Jeanette, jeg begynte å undersøke litt ruter via Miami, osv. som du foreslo. Jeg skjønner at man bør være ganske kreativ i tankegangen her for å finne smarte løsninger. AM har jo ganske hyggelige priser over til Cancun, så det var jo ikke ille.
Men en ting jeg ser nå når jeg sjekker SAS sine sider. Tar de dobbelt betalt i poeng kontra andre flyselskaper?
Jeg fløy feks til Bali i fjor, og har jo foreløpig lagt opp en rute til Doha. For dette så har jeg kun betalt ca 100.000 poeng. Men sas skal ha jo ha 260.000 poeng bare en vei til Miami, de lopper deg jo.. da ender jeg jo opp med å bruke 260.000 poeng tur / retur med en CT billett da.
Hvis så er tilfelle så er det jo mye bedre å booke via andre *A flyselskaper da?
Vis alt...