Antakeligvis at de mener de klarer å selge nok seter. De tjener nok mer på å selge setene som F-seter enn som F-award.
Fikk 10 legs uten problem. Snakket med en hyggelig svenske Trenger vel egentlig ikke enda et leg om jeg får Frankfurt Beijing med Lufthansa, da blir det Ksu-Osl, Osl-Fra, Fra-Pek, Pek-Sin og Sin-Cbr, 5 legs. Ang business hele veien og Eva, så er det ledig med Eva fra Paris til Taipei, og så ledig med Eva fra Taipei til Singapore, og så da den samme flighte jeg har fra Singapore til Canberra. Er også ledig retur Cbr-Sin med Singapore business og Sin-Ist med turkish i business. Veldig vanskelig å finne ledig business seter hos turkish fra Istanbul til Oslo, men det skal vi klare i økonomi evt. What to do...
Grøss og gru!!! Det er over 4 timer... Du kan jo mellomlande.. Eksempelvis IST-LIS med TK sine nye 737-900 og så TAP opp mot Norge. Vi mellomlandet i TXL på vei til Istanbun for å sikre oss A330, og neste tur må vi innom FCO for å få C (Og SAS Plus..) og unngå økonomi...
Tenker også litt på Eva i business. Har jo fått masse skryt og virker å være et kjempeprodukt, men kanskje ikke det perfekte når vi skal fly som par i og med at midtsetene vender fra hverandre? Hvert fall når det er over 13 timers dagflyvning...
Helt strålende. Dere skal være på samme sted i 3 uker, er bare bra å kunne få litt "egentid" på flyet
Hei alle bonusjegere! Jeg lurer på om det er mulig å booke SAS bonusbilletter fra OSL til BKK? Siden SAS har codeshare med Thai på direkteruten så kunne der kanskje være mulig? BKK kommer ikke opp når jeg gjør bonussøk på SAS.no, men håper det er mulig likevel. Har nivå 4 på Mastercard premium som jeg ønsker å få litt utbytte av! Takker for svar
Går ikke. Det er kun de som eier flyet som selger poengreisene. Det er da kun på SAS sine fly mastercard-rabatten din funker.
Hei Jeg har ca 100k EB poeng og CT (2 i 2018) Amex plat. Det jeg lurer på er, hvor kan jeg ta med samboeren min og få mest mulig ut av poengene? Mest ønskelig er Koh Samui i Thailand for dykkingen skyld, men jeg er åpen for andre forslag Espen
Du trenger 140k for å fly business til Thailand. 110k poeng gir deg en reise til f.eks. Costa Rica Vet ikke hvordan dykkerlivet er der, men veldig mange av mine ønskemål er dykkerdestinasjoner uten at jeg bryr meg om slikt så kan godt være..
Så det var en del referanser til dykking da vi var i Costa Rica, check it out. Jeg er heller ikke dykkefantast så jeg vet ikke om noe spesielt.
Dette er garantert svart på tidligere, men jeg klarer ikke finne det: Er det lov med stopovers over 24t på mer enn én destinasjon på en award-tur? Og kan disse være i en tredje sone? Feks: FRA-ICN (stopover)-NRT-SIN (stopover)-ICN-FRA ?
Nei, stopover er ikke tillatt og vil normalt føre til at reisen prises i flere segment. Det er dog rapportert on en case hvor det ble gjort en endring etter opprinnelig booking som gav en stopover over 24 timer. Dette er eneste gang jeg har hørt/lest om det så tror det var et hendig unntak.
Har 60.000 poeng og en CT. Kommer jeg meg i business til (Christchurch) New Zealand på dette? I såfall hvordan?....har søkt litt på united uten å finne ut av det. Ser flere her drar avgårde på den ene snadderturen etter den andre. Avreise....en gang i uken 20-25/2 også hjem igjen 16-18 dager senere. Kan dra ut fra Stavanger eller Oslo.... Håper på svar.....champis i vente til den som måtte komme opp med en konkret reise til meg ))