Jaja, trodde et øyeblikk at det var gammel C kabin også. Men fant ut at det ialefall er den nye configen...Om det er noen trøst.. Er bare å sette opp varsler til CDG, LHR og FRA fremover å krysse fingrene for at det åpner seg to seter.. Virket som om svensken på 05400 var veldig behjelpelig på telefonen. Han hadde allerede søkt opp alle alternativer for å se om det var andre ledige F seter og beklaget så mye at jeg måtte fly C..Får håpe det åpner seg to seter og at personen på 05400 er like behjelpelig viss den tiden kommer..
Ringte Tallinn i dag kl 0900 presis og fikk endret via LHR, så nå blir det A380 istedet for 747. Forsåvidt greit, men betyr vel at sjansene for å noen gang få flydd 747 begynner å bli minimale. - fikk gjort dette uten gebyr ettersom jeg hadde blitt nedgradert på opprinnelig booking. Eneste ulempen nå er at jeg har 12 timer layover på LHR med 2 leg LH X hjem, turen er ikke før i Februar, så satser på at det kommer noen mer optimale ruter.
Nei. Fikk ingenting. Har som sagt ulovlig ruting på turen ned. (OSL-FRA-HND-SIN-AKL) Har ikke lyst å miste LH og SQ F turene mine nedover, så sitter litt stille i båten. Satte opp EF varsel på BKK-LHR/FRA/CDG. Så håper det popper inn 2F seter og at 05400 vil hjelpe meg med å bytte..
Skal overraske min far, tante og onkel med tur til jul. Hvis jeg booker med SAS nå fra min profil (pga flypremium), vil det dukke opp i deres sas app, slik at jeg spoiler overraskelsen? Er snakk om å reservere tre billetter hvor jeg må posisjonere dem via oslo fordi billettene direkte fra BGO er helt håpløse..
Stemmer som @scav0r sier. Du må bare ikke legge inn EB-nr i bestillingen. Det erfarte jeg da jeg bestilte julegave til kona.
Vurderer tur til Colombo/Sri Lanka, med utreise et gang mellom 1.-4. januar og hjemreise en gang mellom 13.-16. januar. Har dere forslag til rutinger, med god business-tilgjengelighet? Air India har endel alternativer hvor man kan fly via Delhi, men de står ikke høyest på listen over selskaper jeg vil fly med. Edit: Slår til med et EF-spørsmål i samme slengen. Betyr dette at det er ledig i business på begge flighter, eller kun IST-DEL?
Noen som har erfaringer med Avianca/Copa fra Mellom-Amerika til Nord-Amerika? På noen datoer og ruter jeg så på tidlig i januar var det god tilgjengelighet, men plutselig forsvant alt. Av hva jeg kan se i expertflyer er det ikke slik at alle billettene som lå ute er tatt, det virker mer som om de er trukket tilbake. Er dette vanlig, og kan man forvente at tilgjengeligheten eventuelt kommer tilbake? Hva om man slipper seter man allerede har booket, vil disse da antakelig ikke bli tilgjengeliggjort igjen - selv om man per nå er alene i business-kabinen?
Kan ikke svare på mesteparten her. Men du vet ikke at du er alene selv om det er C9 om kabinen har fler en 9 seter. Det er mange som ikke velger sete før avgang i biz(Gud forstå).
Ja, det er for så vidt sant. I dette eksempelet har vi 2 av 12 seter og det vises C9. Sånt sett er det vel en teoretisk mulighet for at det er én annen i kabinen selv om ingen andre seter er reservert. Men også på denne avgangen var det flere tilgjengelige award-billetter, så jeg tenker spørsmålet mitt står seg
Dere som har fått faktura av noen, for så å ville betale den i butikk; Gjorde dere noe spesielt, eller er det ok for de fleste å bare gå inn i butikken og si jeg ønsker å betale denne fakturaen kontant/med kort? Vet butikken har kortterminal, og tenkte det passet meget godt ift doble poeng-kampanjen neste helg med SAS MC (26k) Må man gjøre noe spesielt eller vil butikken ta seg av alt slik at fakturaen da registreres som betalt? (Blir veldig dumt om det skulle gå til inkasso ved en feiltakelse eller noe)..
Har bare gått inn og spurt om jeg kunne betale faktura med kort. Viste de tok MC og det gikk bra Men aldri prøvd med så høye fakturaer, kan jo være de blir litt vanskelige da butikken fort må betale noen hundrelapper i gebyr. Men er bare prøve, så om det går sletter butikken fakturaen
Hei. Lurte bare på om du har en link til dette?- finner ikke noe info, og har også noen regninger jeg skal betale med SAS MC. Mvh
Dette er en individuell kampanje, så henvend deg til kundeservice og si at du ikke fikk mail og spørr om ikke de kan sende deg en link eller melde deg på. Er doble poeng på all bruk (tror jeg) kommende helg, altså 14.-16. SAS MC er dog ikke helt ideelt mtp regninger, pga 96-timers grensen på 4000, så du får bare ekstra bonus for 4000 kr den helgen gjennom enten vipps eller payr (derfor jeg da prøver å få gjennom hele regningen i dette tilfellet hvis jeg kan få ta den i butikk).
Hei og takk for svar. Har et SAS MC premium aktivert og på vei i posten nå. Skal registrere i payr app, og betale endel regninger som ellers ville bli trukket av vanlig bankkonto. Har heller ikke fått med meg noen 96-timers grense??- får man kun bonuspoeng for inntil 4000 kr. Hvis jeg betaler en regning på f.eks 6000kr så blir bare 4000kr godskrevet med eb poeng?
ok- så max ut til regninger fra sas mc er 4000 pr 96 timer?- da må det gjøres noen grep i payr appen skjønner jeg