Hvordan ligger det an med Turkish’s annonserte rute til Australia? Kunne tenke med å bruke en CT på denne.
Hei. Sitter og planlegger neste års sommerferie. Reiseperiode er 21 juni til 15 juli. Varighet på tur er ca 15 dager. Har 175 000 EBP og venter inn 25000 til innen kort tid. Planen er å reise fra BGO til LAX og retur fra LAX eller LAS til BGO. Målet er F, men det blir vel å følge med i ukene før om noe åpnes. Hvordan er det å reise med SAS i business fra ARN for eksempel? Kan det være en god opplevelse? Andre forslag på tur bort? På retur har jeg funnet billetter fra ORD til ZRG med Swizz i business og fra ORD til VIE med Austrian i business? Hva bør jeg bruke poengene på?
Nokon som har plasser og anbefale med god EB opptjening hos SAS? Helst europa eller USA Har 22 flyvninger til neste år hvertfall nå.
Jeg har testet SAS sin *A booking på nett. https://www.sas.no/eurobonus/star-alliance-award-trips/ Kikker mest på reiser til ulike destinasjoner i Asia, f.eks. Hanoi, Seoul, etc. Det virker som Thai sine flyvninger nesten alltid vises mens Asiana sine (nesten) aldri vises. Noen som kan forklare dette? Se f.eks. denne OSL-ICN. ICN er jo Asiana sin hjemmebase. Hadde det ikke vært mer naturlig at SAS finner en OZ-flight? Ikke på noen av de ca. 10 mulige rutene er det noen OZ-flighter.
Kan hende er Thai billigere for Eurobonus enn Asiana? Dermed prioriterer SAS Thai kanskje? Kan vel også hende evt codeshare spiller inn?
Kan være en (eller flere) av mange årsaker, ja.. Ingen med inngående kunnskap til hvordan SAS sin algoritme fungerer?
God Jul folkens. Sitter å ser på neste års CT booking. Ramler jorden rundt på jakt etter et spennende sted. Lurer litt på Honolulu, men synes det er litt vanskelig å finne noe vettug som er ledig. Når jeg søker opp på sas *A så får jeg meldingen "Det er dessverre ikke mulig å betale for reiser til disse destinasjonene med poeng" Stemmer dette? Om jeg prøver på enkeltflygninger østover via Seoul, å er det jo ledige EB billetter. Setter pris på all form for innspill og veiledning.
ANA får ny A380 i rute fra Narita i slutten av Mai. Jeg har hatt ICN - HNL med Asiana, så det skal være mulig å finne billetter men HNL er ikke den enkleste å finne ledige plasser på. Men satser på at vi finner noe med den nye A380 høsten 2019
Enig, denne er kanonkul, og med en F kabin! Står høyt på min ønskeliste, men så langt er det ingen ruter som er satt opp med 380...
Flott. men noen som vet hvorfor jeg får beskjed om at dette ikke kan bookes på sas *A? Skulle jo være mulig
Etter hva jeg har forstått så skal ikke tiden mellom flyvninger overstige 24 timer. Men hva gjør man når man har funnet en rute hvor man lander 20.10 og flyet videre går 20.20? Det er jo ikke mulig, men det er ledig et døgn senere. men da overstiges tiden med 10 minutter. Ser Tallin gjennom fingrene med dette? Eller er det helt umulig?
Hei! Straks 130 000 poeng og CT. Kompis og jeg har lyst å reise til LAX høsten 2019, men jeg klare ikke å finne noe biz billetter, hverken med SAS eller Star Alliance. Er det for tidlig? Bør vi vente i vår før vi bestiller?
SAS slipper få bill, sjekk og legg inn ev varsel på https://travelhacks.azurewebsites.net/ Det legges ut bill. knappe året frem, typisk kanskje 2 i C men ikke på alle avganger. Jeg har kun fulgt litt med på SFO, som er minst like vanskelig. Ikke sjekket så så mye på *A ennå..