Ja, regelen er at man betaler poengpris ut fra høyeste klasse per retning, men det er enn så lenge ikke støttet i den automatiske prisingen av SkyTeam-reiser.
La til to flights igår. En i BIZ/PLUS og en i ECO. Det lange strekket er i BIZ. Så det er fullt mulig!
Skulle "oppgradere" fra eco til biz på Virgin i dag, men santen meg hadde setene plutselig forsvunnet. Har noen reist med VS, fulgt med og gjort noen observasjoner om ytterligere slipp av Upper nermere avreise?
Hei! Har en bonusreise til Sør-Korea i neste uke og på regjeringen sine nettsider står det at Norske borgere er unntatt fra K-ETA, men jeg finner ingen offisielle koreanske sider som bekrefter dette. Er det noen med nylig erfaring som kan si noe om dette?
Jeg fylte ut noen skjema ved immigration og kom gjennom. Hadde ikke gjort noe på forhånd da jeg var i transit og egentlig ikke hadde tenkt meg inn i landet. Dette var i mars.
Ja, USA har generelt høy tilgjengelighet selv for 4. Men det er også uaktuelt som reisemål for vår del de neste årene.
Kan ikke si noe spesifikt om akkurat like før avreise, men jeg følger noen flighter ved Virgin i høst hvor tilgjengeligheten går opp og ned som en jojo, så jeg ville ikke nødvendigvis gitt opp håpet..
Har tenkt å booke CT tur til Sør Afrika neste vår. Finner ikke billetter hele veien, men finner både KSU-LHR og LHR-CPT tur retur i bizz. Er det best å booke KSU-LHR tur retur først og så legge på langstrekket etterpå eller motsatt? Eller spiller det ingen rolle?
Ta alt i en omgang over telefon. Hvis det ikke går i kronologisk rekkefølge så ber du agenten om å legge til VS-flightene først, så resten etterpå. Evt at du ber dem legge til KSU-X-LRH-X-KSU, og deretter langflightene.
Denne bookingen på 4 måtte jeg splitte i to, pga CT. I den ene er en diamant i den andre Gull, skal ikke setevalg hos virgin være gratis da? Hvordan får jeg eventuelt til dette? Her har jeg muligens gått glipp av en eller annen tråd.