Er det flere som kun får Oi da! Noe gikk galt Det oppstod en feil under behandling av bestillingen din. Gå tilbake og start igjen. Har vært slik en stund nå...
Får valgt sete uten gebyr på osl - ams (KLM), men ikke på AMS - PEK. Dog på retur, PEK - CDG (AF) Det er kanskje riktig? At KLM og AF har forskjellig praksis?
Sjekk at EB-nummer ligger inne på alle segment. Dette kan variere litt om du har booket/endret i flere omganger.
Grattis med knallfin tur! Må bare forstå om jeg har skjønt det riktig: 1. En annen (Markus) med nok poeng lagde bookingen for deg med riktig navn etc. 2. Du ga denne til SAS. De tok betalt for skatyer/avgifter før poeng ble trukket. 3. Så ble enveis avbestilt og først da ble poeng trukket? Smart og fiffig! Bare å glede seg til tur!
Denne ble knallfin, ja. AMEX økte jo nylig kostnadene for Elite og tilgjengeligheten generelt er jo ganske kjip. Men det finnes fortsatt reiser med enorm verdi! 1. Ja. Han kjørte gjennom bookingen helt til man kommer frem til betalingssiden. Da genereres det opp et referansenummer. Har ikke gjort dette selv før så her får noen korrigere meg om det er feil eller noe burde legges til. 2. Ga referansenummeret til SAS med beskjed om at jeg ønsket å få denne billettert samt å betale skatter og avgifter. De tok betalt for skatter og avgifter før poeng ble trukket ja. 3. Jepp. Her måtte agenten være litt kreativ mtp. poengbetalingen slik han slapp å sende den til backoffice. Systemet ønsket at den som lagde dummy bookingen skulle betale poengene, men han klarte å trikse seg rundt det også.
Får ikke lagt til sete på airfrance flight hnd-cdg. Airfrance/KLM finner ikke bookingreferansen. Har en booking til på samme flight ,her fikk jeg lagt til bookingen og valgt sete. Skyteam award. Noen tips, eller er det lang ventetid hos kundeservice som gjelder
Som @magnusant også spør om, du har fått pdf electronic ticket itinerary på epost ja? Deretter sjekk i SAS app at det er lagt til EBG/EBD nr på aktuell flight for å få valgt sete gratis, men du burde kunne finne booking hos AF med refnr. og etternavn uansett så lenge den er korrekt billettert. Kanskje prøve annen skrivemåte om etternavn inneholdt æøå eller mellomrom?
Det virket idag, ikke noe forklaring på hvorfor så må ha vært en bug. Samboer dette gjelder for, har ikke status men fikk lagt til sete uten kostnad.
Kan man stole på at SAS billterer etter noen dager, eller burde man mase? Jeg la på en utreise på sommerturen min til neste år, oppgav kreditkortnummer og hele pakken. Ser at utreisen er lagt til på eksisterende booking ref.