Booking av Skyteam bonusreiser- diskusjon

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av milehigh, 06. juli 2024.

1. ynnesdal

ynnesdal Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    1
    Det gikk som det måtte gå det - endringen gikk ut på dato igjen 15:00.

Ringte inn umiddelbart, forklarte i meget tydelige ordelag hva som har skjedd - og endringen ble billettert mens jeg venter på telefonen.

Dette kunne SAS gjort på 30 minutter første gangen - og spart uendelig med tid og frustrasjon.

Må være ledig jobb på prosessforbedring her...

2. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,800
    Bonuspoeng:
    293
    EB-booking i Biz OSL-CPH-IAD (alt med SAS).
    Koster det 150,- eller 750,- å endre til TRF-CPH-IAD?

3. Flighter

Flighter World Traveler

Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Flyvningen opp i fra AMS til OSL er med SAS. I følge SAS kunderservice så ga de alle som hadde en eksisterende booking rett til å endre billetten en gang for kr 150 per pers da de høynet endringsgebyret til kr 750.

EDIT
    Valgte å gjøre ombooking til biz på strekket da jeg ikke har fått prøvd SAS inter Europa i ny biz enda. Kom igjennom etter ca 3 minutter. Agent fant først ikke tilgjengeligheten, men da jeg fortalte at jeg satt med SAS siden åpen og så billetten, så søkte han den opp som enkeltreise og fant den, og fikk også booket den. Han sa først at det skulle koste kr 750. Men etter innspill fra meg sjekket han og fikk bekreftet regelen om en endring til kr 150 og billetten ble reservert. Det hele tok under 15 min inkludert ventetid. Men at agenten ikke fant tilgjengeligheten viser igjen at bonusreise booking er ikke for noviser....

Last edited: 10. des 2025 kl 17:03
  4. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,394
    Bonuspoeng:
    93
    Det har kostet meg 750,-. Noen har rapportert å få 150,- (eller er det 250?) i fjor, men jeg har fått 750,- presentert av så mange agenter at jeg tror at dem som får 150,- (250?) er heldige.

5. Flighter

Flighter World Traveler

Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Ombookinsgebyret bestemmes av om billetten er bestilt før 4 juli eller ikke. Er billetten bestilt før 4 juli og du ikke har endret billetten etter det så koster det kr 150. Ellers er det kr 750. Hvis agenten er uenig så påpek denne reglen. Det hjalp i hvertfall for meg.

indahla liker dette
  6. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,800
    Bonuspoeng:
    293
    Hm… Bestilt 20/6 :D

Flighter liker dette

Del denne siden