Booking av Skyteam bonusreiser- diskusjon

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av milehigh, 06. juli 2024.

1. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    650
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan funger engentlig chatflights og flymedpoeng etc? Oppgir man medlemsnummer og passord til dem også booker de på nett for deg? Sitter de i telefonkø for deg også booker med din navneinfo? Hvordan oppgir man kredittkortnummer etc for bookingen med sas? Hva om de booker et alternativ du ikke er fornøyd med? Kan de bruke Diamond suppert f.eks om jeg er Diamant?

2. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,292
    Bonuspoeng:
    113
    Det er flere år siden jeg brukte flymedpoeng.

1. De finner reiserute og foreslår den for deg.
    2. Du godtar reiserute
    3. Oppgir EBNR, navn og fødselsdato på alle reisende.
    4. Oppgir sms kode til din EB-konto.
    5. De booker alt for deg.
    6. Sender deg link for å betale booking gebyr de tar + skatter og avgifter (de tok da også amex).
    7. Ved endring fikk jeg gratis ombooking av dem. Men Lufthansa avbrøt en tur internt i Tyskland og det fantes ikke alternativer. Dette var når sas var ute av SA og det ble vanskelig. Men de gjorde en god jobb og hjalp meg med en bedre reiserute kostnadsfritt.

Jeg var fornøyd med dem, men nå er jeg mer erfaren og de pengene der kunne jeg LETT ha spart haha.

kongenamundsen, NoLimit and Christian like this.
  3. vegasbaby

vegasbaby Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg måtte dessverre avbestille to enveis skyteam-bonusreiser idag. Har ikke fått noen bekreftelse fra SAS og bookingene er fortsatt synlige hos partner (AF/KLM). Er det noen som vet hvor lang tid det tar før disse er ordnet hos back office hos SAS og poeng/penger blir refundert?

4. polscifly

polscifly Medlem

Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    43
    Hei! Håper noen lure hoder ser denne nå på kort varsel.

Jeg forsøker å booke en siste-liten Skyteam bonusreise, men får bare "
    Oops! Something went wrong
    An error occurred while processing your booking. Please go back and start again.
    " nesten uansett hva jeg booker - det enste som fungerer er faktisk TAP (i partner søk) Noen som vet hva det kan skyldes?

5. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,546
    Bonuspoeng:
    113
    Siden er overbelastet, så man får feilmelding på reiser som egentlig ikke bør være noe problem å booke.
    Det funker å booke dem over telefon, men kan være over en time ventetid på å komme gjennom på telefonen.

EDIT: Vet ikke om feilen skyldes overbelastning eller en annen teknisk feil, men resultatet er uansett at man ikke får booket seter som skal være tilgjengelig.

polscifly liker dette
  6. polscifly

polscifly Medlem

Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    43
    takk for svar! Er ikke gull så får ikke booket noe på tlf. Utrolig frustrerende at nettsiden har gitt seg helt sånn

7. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    9,013
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel trafikken fra alle som har ventet til siste time med å bruke voucherne som ble forlenget, som gjør at siden feiler. Det pleier å være et salig kaos opp mot utløp av disse, inkludert per telefon med lange køer.

8. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    9,013
    Bonuspoeng:
    183
    Flyene går stort sett som normalt til/fra JED. Det som er kansellert er stort sett til KWI, DOH, BAH etc.

indahla and Insomnia4u like this.

Del denne siden