Enden på visa ble at det ikke var nok seter til alle på denne kveldsavgangen uansett, så det ble morgenflyet til SAS med ankomst nesten et døgn før. Agenten mente at det burde ha gått å booke med AF, noe som støttes oppunder av at vi fikk lagt til AF feeder på returen (to stk i business og tre stk i økonomi).
Leker jo rundt på awardfares.com litt mye om dagen og opplever at det har skjedd en endring siste tiden der det er enklere å booke direkte fra Norge når det er ledig (SAS) feeders i samme klasse som long haul. Vet ikke om SAS har gjort endringer, men flere og flere turer kan bookes direkte. Er mitt inntrykk.
Har booket en reise til EWR i juli med SAS i bizz , skal videre til Miami. Dette er en ren SAS bonusreise. Tenkte først å booke separat billett til MIA med cash, men ser nå det er ledig bousbilletter fra LGA til MIA i bizz. Jeg lander på EWR kl 13.15 og flyet fra LGA går ikke før kl 19.30 så skal ha grei tid til dette. Er det noen som har reist fra EWR til LGA her inne? Hvor lang tid må man beregne og hva er den billigste og den beste måten å reise på? Vet ikke helt om jeg gidder å reise mellom de flyplassene for å få siste leg i bizz, er det verdt det? Hva slags lounge får jeg evt tilgang til på LGA med Delta business?
Du tar airtrain fra EWR til Manhatten. Stasjonen heter Pennsylvania. På Pennsylvania bytter du tog videre til LGA. Bruk google maps for eksakte tider og tog nr. Helt ubroblematisk.
Jeg har en reise til RUN med AF i slutten av måneden i økonomi, som EBG har jeg da tilgang på AF lounge?