Booking av Skyteam bonusreiser- diskusjon

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av milehigh, 06. juli 2024.

  1. ari1000

    ari1000 Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    1,192
    Bonuspoeng:
    83
    To uker siden, når det var fortsatt mulig å bestille reise leg for leg så klarte jeg å finne Garuda F på CGK - AMS, men den lot seg ikke kombinere med noen strekk på Biz for da ble det forskjellige reiseklasser og det gikk ikke :(, det blir nesten umulig å bestille F hvis den reglen blir permanent.
     
  2. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,168
    Likes mottatt:
    7,503
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er ganske sikker på at forumet krisemaksimerer igjen. Jeg gjetter på at informasjonen er lagt til på nettsiden fordi dette ikke fungerer akkurat nå eller fordi det aldri har fungert på nett uansett. Dette står tross alt på samme side man kan bestille reiser med partnere.
     
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,249
    Likes mottatt:
    8,656
    Bonuspoeng:
    183
    Kan vi ikke invitere Aron og gjengen på en pils et sted i Oslo, prate ut om følelser og frustrasjon, og så får de verdifull input med seg tilbake og en entustiastisk og vokal kundegruppe føler seg lyttet til?

    Trenger ikke å være høyere terskel enn å booke et bord til 10-15 personer, invitere med et representativt utvalg. De Diamond-eventene har vært kule, men det er jo omstendelig. Trenger heller ikke noe veldig offisielt referat, men et par anerkjennende nikk til det som oppleves som frustrasjon med tilgjengelighet, nye produkter og kommunikasjon kan fort være grei input, og så kan de internt massere det litt og bearbeide hvordan det oppfattes her ute.
     
    Kjetil L, tmolvik, Skippy and 3 others like this.

Del denne siden