Jupp, Fant en reise med airfance i morgest jeg var tenkt å booke om en *A reise til,men den er også borte nå... Fikk booket en enveis EZE-BGO i februar med klm i går kveld når "slippet" var, og fått billetert så var ikke ghost seats heller...
Spørs hvor du skal, ser at mange sier det er bedre tilgjengelighet til USA nå noe som sikkeret stemmer, men til meg som reiser allt for ofte til Argentina er det rævva. Har kommet over en del til brasil, men er ingen flighter å legge på der heller når SAS ikke får til en samarbeidsavtale med Aerolineas Argentinas. Kanskje de får til noe med Brasilianske GOL som også er deleid av AF/KLM
Er det egentlig vanlig at hele tilgjengelighet i biz forsvinner så fort? Måtte jo bruke litt tid for å klargjøre datoer, og når dette ble gjort var alle billettene plutselig borte…
De er ikke bestilt, det nekter jeg å tro. Tror heller bare sas har strupet eller at det var en bug...
Jeg har ikke fått med meg det omtalte "slippet", men tenker at det er mange som utålmodig venter på å bestille noe etter mange uker med tørke. SAS sine billetter til BKK var jo revet bort på en halvtime også...og dem var reelle plasser.
Var noe tilgjengelighet som kom med KLM til Sør amerika I går ettermiddag/kveld som ble borte igjen i formidag. Er skrevet om det lenger opp. "Vet" at ikke allt ble bestillt siden jeg fant en reise som var ledig mange datoer både før og etter "mine" ønskede reiser og sendte de til en venn 13:30, rundt 15/16 tiden var ALL tilgjengelighet i flere dager både før og etter forsvunnet.
Til BKK? Store deler av November og Desember. Gode muligheter til t/r, opptil 6 seter i Business. Jeg har laget en egen tråd i deals forumet da jeg ble oppmerksom på det (og har sikret meg 7 netter der med fruen).
Jupp, for finner den samme tilgjengeligheten hos delta til "normal" poengpris så er rimelig sikker på at sas prøver seg frem med noe. Men som andre er inne på virker det som mange vil til EZE og når man går fra null tilgjengelighet til flust så blir det nok booket en del ja
Ja, var mye AF/KL i går som nå er borte. Sjekket mot Delta og Virgin som forsatt har tilgjengelighet på de datoene jeg sjekket, så det er åpenbart SAS som filtrerer vekk dette ja.
Fikk ikke lest IF før mange timer etterpå, og nå er det ikke lett finne noe spennende lenger. Sidenote: SAS har lagt ut veldig rikelig OSL-BKK på eget metall (via CPH selvsagt) for nærmeste måned(er). På eget metall. Bare turistklasse, men man kan jo håpe på at bud for biz slår til. Og 30k poeng pr retning er jo en god pris - om man sjanser/liker å sitte i coach.
Vet ikke om denne passer her, men her er det bare å booke i vei! SAS får kritikk for kampanje der du kan få 1 million bonuspoeng – NRK Nordland
De har tatt betalt standard bookinggebyr på 450kr + telefongebyr på 400kr. Samme satser som tidligere
1. Noen med erfaring og råd om det som synes på nettsiden ikke kan ses på CT tlf? Jeg har en retur-booking HKT-OSL via Jedda+AMS med Saudiai økonomi og prøver å booke om til Business som er ledig. Personen på tlf sier han ikke kan se de. Testbooker det på nett og det går gjennom. 2. Noen som vet hvor lang tid det evt tar til et sete blir synlig igjen etter avbooking?
Hvis jeg finner utreise og kjøper den med CT og finner hjemreise fra et annet sted (lovlig open jaw) og kjøper den med CT, kan jeg da ringe inn og få reisene slått sammen og få en CT tilbake?