Har du prøvd booke AMS-JED-KLU(KUL?) online og fått disse billettert? for deretter ringe for å legge på OSL-AMS?
Rent umiddelbart høres dette ut som at OSL-AMS kun er tilgjengelig i economy i kombinasjon med andre flyvninger, da problemet med booking av mixed class er at nytt system ikke klarer å regne ut riktig pris. Løsning på dette er å legge til feeder flights som en endring i etterkant, slik @Lars J foreslår.
Det går heller ikke. Bookingen AMS-KUL var klar, men da kunne agenten ikke se verken Eco eller Plus, selv om begge er synlig hvis en søker kun OSL-AMS.
Må bare kort fortelle hvorfor agent to la på: Jeg har forsøkt både Chrome og Edge (på PC) og Chrome på iPhone for å booke AMS-KUL selv. Får feilmelding hver gang. Da jeg fortalte dette til agenten sier hun at jeg skal forsøke appen. Å booke ST-booking i appen er ikke mulig da den åpner nettleseren. Da hun ba meg benytte annen nettleser sa jeg at jeg hadde forsøkt både Edge og Chrome, og flere enheter. Da sier hun at hun må ta avgift for å hjelpe meg. Jeg sier nei, det kan du ikke når det ikke er mulig å booke selv. Da henviser hun igjen til å bruke appen, selv om dette ikke er mulig. Så ble hun sur, og la på...
Da er det nok O/D-restriksjoner i begge klasser på den avgangen. Kanskje du kan komme deg ned til AMS kvelden før eller noe via CPH eller ARN?
Booket nettopp leg for leg via prioritert kundeservice. Billetter utstedt på direkten. Alt i samme klasse. Kom til en norsk agent faktisk. Veldig behjelpelig.
Hei folkens, er det noen som har funnet noen muligheter til Japan i April 2025 i business for 3 personer eller mer? Har prøvd både HND/NRT og Osaka men ingenting. Fra Norge prøvde jeg BGO,OSL,SVG men for ikke opp noen ting. Noen tips her?
Du kan legge til flighter i samme sone i en annen klasse senere. Men det jeg mente var at om du ikke finner tilgjengelighet hele veien, så kan man jo også bare kjøpe rimelige cashbilletter for det siste stykket.
Air Europa er nå lagt til i listen over partnerselskaper det skal være mulig å booke bonusbilletter på Skyteam.
Nesten så man håper Flying Blue sluker EuroBonus.. Kan vel ikke bli stort verre enn slik det er i dag?
CTer er jo et bankprodukt. Det er vel bare Norge og Sverige som har CTer hvis jeg husker riktig? Samme med BA, de har "CTer" i USA og UK, men ikke i andre land. Er vel ingenting i veien for at bankene i Skandinavia forhandler en CT-avtale med SAS? En større ulempe er at jeg ikke vet om det er mulig å booke noe annet med FlyingBlue enn det som finnes på nettsiden...
Kan legge til at det er veldig gøy å fly inn til LCY, siden det føles som de "stuper ned" til flyplassen. Mye brattere enn vanlig pga høye bygg i nærheten og kort rullebane så de MÅ sette ned hjulene med en gang asfalten begynner.
Har vært Diamond endel år, og er gull akkurat nå. Det gjenspeiler at jeg aktivt velger å fly mye mindre med SAS, og ikke kommer til å kvalifisere tilbake til Diamond. Har overhodet ingen problemer med at service er bedre for EBD enn EBG. Det skulle bare mangle.