Heldig dere. Sendte vel melding for snart 49 timer siden (2 stk til og med, da jeg trodde det skjedde en feil). No luck. @ccurrahee Brukte du skjemaet for GBIT-transaksjoner for hver enkelt transaksjon du flyttet eller kjørte du en generell support ticket? Hvor mange transaksjoner var det snakk om å flytte?
Da ville jeg jeg tatt rekontakt per klagefunksjon og chatt. Flyttet flere større. La inn info om hver enkelt. Alle bekreftet i e-post som jeg så bekreftet med kort nr før gbit ble gjennomført.
Dårlige nyheter, gbit funksjonen reduseres tilbake til 30 dager. Da blir det mer kronglete å få utnyttet doble poeng weekends. Dessverre.
Pr transaksjon. (Men det er flere som har meldt om at pga en feil så tolker de det som NOK5000, og ikke £5000)
Nå er det endelig mulig å betale sin mobilregning hos talkmore med Curve. I den anledning tillater jeg meg å dele verve lenke hvor nye kunder får 500kr til gode hos talkmore. Du får også 3% cashpoints hos norwegian. Så her kan du tjene både eurobonus og cashpoints på din mobilregning. https://talkmore.no/verving/blivervet?kode=F25ZNG
Stemmer, du logger inn på min side og så betaler du fakturaen med kort. Frem til nå har det ikke vært mulig å betale med Curve. Men denne måneden ser betalingsløsningen plutselig annerledes ut og Curve blir godtatt. Til nå har jeg betalt med SAS MC og fått poeng hver måned. Men nå kan jeg endelig bruke Curve med de fordelene det medfører.
Var / er vel slik hos Komplett.no blandt annet da de bare tar kort utstedt i Norden...fikk betalt med SAS MC men ikke Curve.
SASMC har kampanje med flerepoeng når man kjøper met utenlandsk valuta. men nå etter å ha brukt mange € skjønte jeg at Curve sender info til SASMC i NOK, ikke eur, og da er det ikke noe ekstra poeng bruker dere å bytte kort valuta i Curve appen til EUR i sånne situasjoner? jeg vet ikke om det blir verre mtp valutagebyr osv
Du vil ende opp med å betale mer for kjøpene med SAS sit valtuapåslag. Med mindre evt valutakursen har endret seg i din favør siden du gjennomførte kjøpet og du bruker gbit
At the start of the pandemic we increased the length of the period in which you could Go Back in Time to 90 days. As of 6 September we are changing the time period back to 30 days.