Hvilket betyr at en får meg seg alle kjøp som allerede er gjort eller gjøres fra og med 24 Juni på SAS sin september kampanje. Etter det vil den doble inntjeningen blir dårligere, og jobben med struktur og GBIT større.
Da Curve utvidet vinduet for GBIT fikk endringen tilbakevirkende kraft. Mistenker det blir tilfelle nå også, slik at det fra neste uke kun er kjøp fra siste 30 dager som kan flyttes.
Fra en ansatt i Curve på spm dere stilte over i Curve forumet: Hey, it’s true that transactions before the 7th August 2021 will not be able to be GBIT, we’re sorry for any inconvenience this causes. At the start of the pandemic, we increased the length of the period in which you could Go Back in Time to 90 days as we realised that this might benefit people who had lost work/income. As of 6 September we are changing the time period back to the original 30 days as the world somewhat goes back to normal.
Er det noe poeng å flytte transaksjoner fra NCC til SEB på kampanjen for bruk av Revolut? Dette gir poeng på NCC med ikke SEB.
Bruker ikke Curve idag i det hele tatt. Men ser på muligheten for å maksimere poengene når det er kampanjehelg med SEB.
Curve tillater nå kjøp av krypto hos BANXA, Bitpanda, Coinbase, Crypto.com, Kraken, Moonpay, and Uphold. https://help.curve.com/cryptocurrency-transactions-HJSHWlz4t
Forrige helg brukte jeg gbit til å flytte ca 30 transaksjoner fra et kort til et annet. Av 30 transaksjoner er to transaksjoner ikke refundert opprinnelig kort. Dette hadde jeg aldri oppdaget hvis jeg ikke hadde sjekket dette nøye. Rapporterte dette inn til curve via chat i appen for 48t siden. Foreløpig ikke hørt noe. Det som er skremmende er at dette kan skje og hvis man ikke følger meget godt med kan bli belastet dobbelt. Mister all tillit til curve etter dette.
Har opplevd at det har tatt lang tid tidligere, men at refusjon har kommet på plass etter en stund. Oppdater oss når du får svar fra support
Det som er like ille er at de ikke svarer på supporthenvendelsen. Det er nå 4 dager siden jeg sendte inn meldingen og de lover svar innen 48t står det.
Sist jeg sendte mail til de tok det 2-3 uker før jeg fikk svar. Var heldigvis ikke et kritisk spørsmål for min del…
Curve og leiebil, hvordan blir det? Sixt ønsker å reservere leiebeløp + depositum ved henting. Kan jag bruke Curve da, og blir det mulig å gjøre Gbit på det endelige kjøpet?
Jeg har Curve Metal, og supporten er helt krise om dagen. Det står under Metal benefits: "priority support - get help fast, anytime, anywhere". Yeah right! De siste henvendelsene mine har tatt ti dager i snitt og få svar på. Vanlig chat (med mennesker) er byttet ut med en komplett hjernedød chatbot som bare linker til FAQ på nettet og telefonnummer finnes ikke mer (utenom for å sperre kort). De klarte å sende det nye kortet mitt feil, så da tar det 10 dager å få svar hos support, og så nye 10 dager å få kortet i posten. I "gamle dager" kom vel Metal kortet med UPS/DHL og kundeservice fikk man tak i øyeblikkelig. Så da hadde det bare tatt en-to dager, mot 20 dager nå. Jeg var med helt fra starten, og supporten er virkelig natt og dag. Bare litt klagemur, men også greit å merke seg for potensielle nye kunder. Skjønner at de skal spare penger, men da burde de i det minste fjerne "priority support" fra reklamen sin, som fremstår som en vits slik det er nå.