Curve-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av chudtwa, 13. okt 2018.

  1. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,509
    Likes mottatt:
    34,406
    Bonuspoeng:
    293
    Hvilket betyr at en får meg seg alle kjøp som allerede er gjort eller gjøres fra og med 24 Juni på SAS sin september kampanje. Etter det vil den doble inntjeningen blir dårligere, og jobben med struktur og GBIT større.
     
    Maggie liker dette
  2. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,902
    Likes mottatt:
    5,672
    Bonuspoeng:
    183
    Da Curve utvidet vinduet for GBIT fikk endringen tilbakevirkende kraft. Mistenker det blir tilfelle nå også, slik at det fra neste uke kun er kjøp fra siste 30 dager som kan flyttes.
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,509
    Likes mottatt:
    34,406
    Bonuspoeng:
    293
    Den mistaken krever i såfall et spørsmål til Curve.
     
  4. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    988
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    93
    Fra en ansatt i Curve på spm dere stilte over i Curve forumet:

    Hey, it’s true that transactions before the 7th August 2021 will not be able to be GBIT, we’re sorry for any inconvenience this causes.

    At the start of the pandemic, we increased the length of the period in which you could Go Back in Time to 90 days as we realised that this might benefit people who had lost work/income. As of 6 September we are changing the time period back to the original 30 days as the world somewhat goes back to normal.
     
  5. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noe poeng å flytte transaksjoner fra NCC til SEB på kampanjen for bruk av Revolut? Dette gir poeng på NCC med ikke SEB.
     
  6. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,783
    Bonuspoeng:
    183
    Bruker du Curve til å tanke opp Revolut? Med NCC som underliggende, og får poeng?
     
  7. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Bruker ikke Curve idag i det hele tatt. Men ser på muligheten for å maksimere poengene når det er kampanjehelg med SEB.
     
  8. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    727
    Bonuspoeng:
    93
    SirH00D liker dette
  9. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    982
    Likes mottatt:
    2,227
    Bonuspoeng:
    93
  10. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    727
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke prøvd
     
  11. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    988
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    93
    Forrige helg brukte jeg gbit til å flytte ca 30 transaksjoner fra et kort til et annet. Av 30 transaksjoner er to transaksjoner ikke refundert opprinnelig kort. Dette hadde jeg aldri oppdaget hvis jeg ikke hadde sjekket dette nøye. Rapporterte dette inn til curve via chat i appen for 48t siden. Foreløpig ikke hørt noe.

    Det som er skremmende er at dette kan skje og hvis man ikke følger meget godt med kan bli belastet dobbelt.

    Mister all tillit til curve etter dette.
     
  12. Vaskehanske

    Vaskehanske Den evige jakten på poeng..

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    356
    Bonuspoeng:
    63
    Bra du nevnte, har tenkt at jeg skulle sjekke dette, men ikke fått gjort det.
    Sjekker opp ila asap.
     
  13. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    982
    Likes mottatt:
    2,227
    Bonuspoeng:
    93
    Har opplevd at det har tatt lang tid tidligere, men at refusjon har kommet på plass etter en stund. Oppdater oss når du får svar fra support
     
  14. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    988
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    93
    Det som er like ille er at de ikke svarer på supporthenvendelsen. Det er nå 4 dager siden jeg sendte inn meldingen og de lover svar innen 48t står det.
     
  15. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Sist jeg sendte mail til de tok det 2-3 uker før jeg fikk svar. Var heldigvis ikke et kritisk spørsmål for min del…
     
  16. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    727
    Bonuspoeng:
    93
    Curve og leiebil, hvordan blir det? Sixt ønsker å reservere leiebeløp + depositum ved henting. Kan jag bruke Curve da, og blir det mulig å gjøre Gbit på det endelige kjøpet?
     
  17. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Mest sannsynlig svar er Ja og Nei, men jeg har opplevd litt forskjellig.
     
  18. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    727
    Bonuspoeng:
    93
    Ble to transaksjoner likevel. Tok det som het betaling på Curve. Satser på Gbit på det da
     
  19. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    727
    Bonuspoeng:
    93
    Hva? Hvordan? Hvorfor?
     
  20. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har Curve Metal, og supporten er helt krise om dagen. Det står under Metal benefits: "priority support - get help fast, anytime, anywhere". Yeah right!

    De siste henvendelsene mine har tatt ti dager i snitt og få svar på. Vanlig chat (med mennesker) er byttet ut med en komplett hjernedød chatbot som bare linker til FAQ på nettet og telefonnummer finnes ikke mer (utenom for å sperre kort).
    De klarte å sende det nye kortet mitt feil, så da tar det 10 dager å få svar hos support, og så nye 10 dager å få kortet i posten. I "gamle dager" kom vel Metal kortet med UPS/DHL og kundeservice fikk man tak i øyeblikkelig. Så da hadde det bare tatt en-to dager, mot 20 dager nå.
    Jeg var med helt fra starten, og supporten er virkelig natt og dag.

    Bare litt klagemur, men også greit å merke seg for potensielle nye kunder.
    Skjønner at de skal spare penger, men da burde de i det minste fjerne "priority support" fra reklamen sin, som fremstår som en vits slik det er nå.
     
    MariusJS and mathiasfe like this.

Del denne siden