Hei folkens, ville bare spør om det er noen her inne som har klart å booke 3 personer på 120 000 poeng i C intra Europa, UTEN at dem i Tallinn tok med CTen i beregning? At alle 3 personene ble booka på samme ref nummer?
Nei, mine var fredagen før. Men veldig kult at det ordnet seg for dere. Må si jeg likte SQ F vanvittig godt da jeg og fruen testet det til Australia rundt påsketider. Denne gangen har jeg med meg en kompis som er førstegangsreis på F, og håper han liker det like godt. Det får vi jo se om et par timer. Nå tar vi av med SQ C på 787 DPS-SIN her. God tur hjem når den tid kommer!
Flyselskap: Lufthansa, Air China, Singapore Airlines, Thai Airways og SAS Kabinklasse: First & Business Avreise fra: Oslo (OSL) Destinasjon: Auckland (HKG) Enveis, T/R, Open Jaw: T/R Antal poeng brukt: 142.500 EB-poeng + CT Skatter & avgifter (per person): Ca. 1900 NOK Antall reisende: 1 person Reisen finner sted i: Desember 2019 Booket: Oktober 2019 OSL-MUC: LH C (A320) MUC-PEK CA F (B777) PEK-SIN: SQ F (B777ER) SIN-AKL: SQ F (A380, gammel) AKL-SIN: SQ F (A380, gammel) SIN-BKK: SQ C (B787) BKK-FRA: TG F (A380) FRA-OSL: SAS Plus (B737) Ny personlig rekord med fem F-leg på én booking. Skulle gjerne fløyet SQ F direkte inn og ut av Europa, men det var det umulig å finne i desember. Ganske fornøyd med layoverne som verken er for lange eller for korte til å risikere å gå glipp av massasje og noe bobler på bakken. Aldri fløyet med Air China før (har ikke all verdens forventninger), så det blir nytt. Det gjør også gammel suite på SQ F - de nye suitene har jeg allerede testet
Flott booking. Vedrørende SIN-AKL: vises denne fortsatt på EF, eller måtte du ringe Tallinn? Noen dager med to seter?
Brukte ikke EF i det hele tatt faktisk. Fant alt på United bortsett fra SQ, hvor jeg ringte inn (konsekvent til Tallinn og ikke SAS da jeg har fått avvikende svar fra SAS nok ganger tidligere).
Nei, men vi var begge bare på utkikk etter ett sete, så jeg hørte aldri om det var ett, to eller flere seter ledig dessverre.
Hei, du kan jo prøve på utreisen Lufthansa C, oslo-fra, åsså Thai F, FRA-BKK-PEK før du flyr SQ F tilbake til SIN så slipper du CA F fra MUC
Håper du treffer en agent som ikke er så god i geografi. Sørøst Asia til Øst Asia og tilbake til Sørøst Asia kan muligens by på utfordringer.
Herlig! Noen tips til hvordan man får til å booke komboen SQ C DPS-SIN + SQ F SIN-Europa? Tallinn kunne ikke booke denne komboen for oss pga married segments
Meg bekjent, er det kun LHR-SIN som er mulig i F, og ikke andre veien. Nå som F til CPH legges ned, virker det ikke å være noen som helst mulighet med F fra SIN til Europa. Mulig det kan komme endringer, men per i dag er det slik. Hvilken rute var det snakk om?
Tror bare du har vært uheldig med agenten. Vi hadde OSL-CPH-SIN-DPS-SIN-CPH-OSL inntil vi gjorde noen mindre justeringer på utreisen.