Navneendring har alltid kostet 600, muligens ikke på bonusbilletter fordi de har hatt fast endringspris på 150? Kanskje en agent som har sett på feil prisliste, eller så har de innført det her og.
Er det noen som vet om rad 1 på Aviancas 787-8 har bedre plass i fotbrønnen sammenlignet med de andre radene?
Det var også min oppfatning. Men agenten påstod at dette ble endret for kort tid siden til å også inkludere bonusbiletter. Ringte inn på nytt og agent nr 2 påstod også at dette ville koste 600kr.
Tidligere stod det spesifisert i lenken under at det kostet 150kr for å endre navn på bonusbilletter - det gjør det ikke lenger, så da er det nok endret til 600.. https://www.sas.no/hjelp-og-kontakt...a-er-reglene-for-endringer-og-avbestillinger/
Noen som har gjort en vanlig endring på bonusbilletter siden denne teksten ble oppdatert? Utifra formuleringen kan det nesten tolkes som at dette koster 650 nå...
Ganske drastisk å øke med 400%, men jeg betaler nok glatt 600kr istedenfor å risikere å miste 2stk biz t/r SFO (avbestille og booke på nytt).
Har en bonusreise med EVA t/r BKK. Skal videre til HKT og bestiller disse billettene for cash om det ikke dukker opp bonusbilletter til HKT. Spm: Hvis vi bestiller BKK/HKT/BKK som separat billett med et selskap i *A, kan vi sjekke inn bagasjen hele veien? Eller må vi hente den ut i BKK og sjekke inn på nytt?
Det er fullt mulig å få sjekket bagasjen hele veien, men er du uheldig møter du en agent ved innsjekk som ikke vet hvordan det gjøres.
Takk for svar. Da får vi håpe vi finner en velvillig agent. Er jo ikke veldig stress å sjekke hente ut bagasjen og sjekke inn på ny, men med en baby på slep og et fly som går fra BKK 02.45 hadde det vært fint å slippe.
Jeg er jammen ikke sikker på om det finnes noe *A-selskap som flyr BKK-HKT. I følge Flight Connections skal Thai fly dit, men da vi booket betalte billetter (med Thai) var det Thai Smile som fløy uansett hvilken dato/tidspunkt jeg sjekket. Fant heller aldri noen bonusreiser på AF. Jeg sjekket også både på forhånd via e-post og på flyplassen i HKT om vi kunne sjekke inn bagasjen gjennomgående siden vi hadde Thai videre fra BKK, men det var no go. Mulig vi bare var uheldige med agentene. Teknisk sett burde det jo kunne gå.
Bekjent slipper 4 seter i TK Biz, Oslo-HoChiMinh, 22.des til 1.Jan. om noen er på jakt etter jule og nyttårsferie, si gjerne ifra så kan jeg informere om kanselleringen. Ingen garanti for at de slippes igjen, men dette har skjedd tidligere med suksess, så verdt et forsøk.
Ja ser nå at ruten driftes av Thai Smile. Tviler på at så mange sier det ikke går, om det faktisk er mulig. Skulle helst hatt bonusbilletter direkte til HKT fra Europa, men har ikke funnet det så langt.
Det er ikke most reasonable route. Så du kan vel ikke være sur om en agent ikke vil. Finner du reisen på SAS sin hjemmeside, så er det bare å booke og så justere på telefon.