Jeg ringte nå og er svært missfornøyd med (den manglende) behjelpeligheten.
Har en utreise til Tokyo i november hvor jeg ville legge til HND - BKK på et vis. Prøvde først å få lagt til retur hos Olivia. Hun kunne by meg på HND - CPH i FIRST CLASS! Spurte om det stemte og det kunne hun bekrefte at det gjorde. Med ANA, spurte jeg. Nei, med SAS, svarte hun.
Tenker en basiskunnskap når man skal representere selskapet er å vite hvilke produkter de har. Skal jo sies at SAS vel booker bonusbilletter i klasse O, men det burde ikke være jeg som påpeker det hos de? Uansett så ble det påpekt, hun skulle sjekke det opp og telefonsamtalen ble brutt.
På andre forsøket kom jeg til Andreas. Han var litt mer krutt i, men det tok ikke lange tiden før han fikk seg en støkk han også. Ville reise videre fra Tokyo til Bangkok dagen etter vi lander i Tokyo, men det kunne jeg ikke. Hvorfor, spurte jeg. Kunne ha maks 24 timer, svarte han. Ja, men hvilken dag lander vi da, spør jeg. Joda, var greit det gitt.
Fikk lagt til NRT - ICN og ICN - BKK, men deretter sa det stopp. Kunne ikke søke leg for leg og BKK - Europa var kun økonomi. Prise reisen kunne han heller ikke og jeg har sendt mail til gullmailen med en tilbakemelding og samtidig gjort det samme hos telefonen jeg mottok i etterkant.
Tvi tvi og lykke til folkens
Vis alt...