Sannsynligvis en reise til HKG som måtte endres på når SAS la ned ruten. Da må de dekkes inn av andre A* tilbydere.
Han svensken jeg snakka med nå sa først at jeg ikke kunne endre til SAS billetter på OSL-LHR, fordi det var en Star Alliance booking (ANA LHR-HND)...Noen som har fått den før? Etter litt diskusjon, virket det som om det ikke var umulig likevel, men da må vi splitte oss på to flighter siden det kun var lagt ut 2 bonusseter. Ifølge han var det ingen andre muligheter å komme seg til LHR enn flighten vi har via FRA, der vi bare får 1:15 på LHR. Håper jeg er heldigere med neste jeg snakker med. Hvorfor er ikke danskene på jobb
Kun for deg Holmen Jeg fant 2 nye biz bil til Miami i går på sas.no, så fikk endret kjapt fra plus. Prøvde ringe inn som deg uten hell med tanke på datoer som ikke viser tilgjengelighet på sas.no
Hva fant du? Jeg så ingen nye på awardhacks-varslet mitt i går, men jeg fikk booket 2 på mandag noen minutter etter at jeg fikk varsel. For øyeblikket sier awardhacks at det er 0 business å oppdrive til/fra MIA
Vi drar helt i starten av november selv, men denne gangen er det svigerforeldre og Miami som står på dagsordenen. Det kan være en ørliten sjans for at vi drar opp til Orlando, for det er flere billige og gode overnattingsmuligheter der, men da blir det nok ingen fornøyelsesparker på oss. Har bare vært på Universal 2 ganger, drømmer om star wars-delen til Disney neste gang. Hva har dere tenkt til å se/gjøre? Hvis du er i Avianca-loungen (grøss..) på MIA 15. november og tror du ser meg, si hei!
Jeg fant biz fra Osl, så da har jeg og ene datteren min biz tur/retur. Da gjelder det følge med på min andre bestilling med fruen og min andre datter for oppgradering fra plus til biz til de også, ellers blir det dårlig stemning
Jeg fant de tilfeldigvis på sas, tipper det er noen som har kansellert sin rute. Vært lite biz til og fra Mia rundt des/jan.
Hadde du fylt magen med is og ventet så hadde du på et eller annet tidspunkt blitt omrutet på et annet fly med F.
Noen som vet ståa med Avianca? De var vel på konkurs for en tid tilbake? Hvis de er friskmeldt, vet man om det lar seg gjøre å bestille på dem?
Hvis det ikke er mulig å få til kortere transitt enn åtte timer, så skal man få rom hvis det er ledig rom. Men det skal ikke gjelde hvis man selv velger å ha lengre transittid enn åtte timer.
Vet ikke om Avianca er friskmeldt, men jeg har i alle fall booket tur med dem. https://insideflyer.no/forums/threa...r-vanlig-poengreise.9284/page-227#post-389176
Dette skjer nok neppe. Jeg hadde en bestilling med kansellert FRA-HND-FRA i flere måneder i høst, etterhvert ble også OSL-FRA-OSL kansellert og jeg satt igjen med OKA-HND i X. Ana gjorde ingenting på noe tidspunkt og til slutt ble hele turen kansellert av seg selv. Det kan derimot være smart å sitte på en sånn bestilling dersom CT har gått ut eller er i ferd med å gå ut siden CT får forlenget gyldighet med en måned når bestillingen til slutt fullstendig kanselleres.
@HaraldOslo Høres jo ikke dumt ut det. Er jo mange nye attraksjoner i parkene i Orlando nå (oppusset til 50års jubileum etc). Så blir nok å teste ut fler av de nye attraksjonene. Ellers så er mye av turen ikke helt bestemt enda. Blir nok tatt mye på sparket tenker jeg. Og ja, Aviancaloungen er ikke noen høydare, men opplevd værre XD
Det er fullt mulig å bestille, men de meldte for et par dager siden at de stenger ned 13 internasjonale ruter midlertidig: https://www.eluniverso.com/noticias...es-entre-esos-rutas-internas-en-ecuador-nota/ Blant annet BOG-LHR og BOG-BCN. Avianca regner med å gjenåpne alle rutene i løpet av året, noen allerede i april.
Hadde det vært en betalt billett med F så kanskje de hadde booket om på en annen F flight eller ordnet noe med C. Siden dette var med poeng, så er jeg enig. De prioriterer nok ikke dem som trenger ombooking og spesielt ikke med å ordne noe nytt i F.