Ikke helt ideell tråd for dette, men SAS har forskjøvet LAX-ruten sin med 3 timer som gjør at jeg har fått 4 timer i København i oktober. Ny rutetid for SK931 er 12:15-14:45. SK932 går hjem 4 timer før flyet lander.
Samme skjedde meg. Og det er på en reise med en utgått ct, så er vel bare sitte stille i båten. Rart de da ikke har endret videre til Osl som sikkert går 1 gang per time.. Blir lang tid i gullstuen i chp
Samme her i slutten av september. Kjipt når jeg så sent som i går fikk lagt til fly OSL-CPH kl 0600 for å ha litt tid til avgang 0915. Blir maaange timer på CPH!
Har en CT tur til ORD, returen der har bolaget funnet det opportunt å kutte med en dag, dvs at vi reiser hjem en dag tidligere. Når det en gang skulle være gærent, så er det i grunn ok
Du får nok ikke rekalkulert, men bonusbilletter til london ser ut til å være lett å oppdrive i det minste
60K poeng for 2 stk t/r London i Plus for Go med FP. Tror jeg betaler de 2.600 for ordinære billetter
Samme her. Har nå 5 timer på utreise og 4,5 time på hjemreisen. Søndag begge veier, så det er ikke noen andre fly å bytte til. Digg med OSL-CPH kl 0600 for å sitte 5 timer på CPH.
Jeg fikk melding om endring på en tur til ORD med retur fra EWR, uten at det er noen endringer i det hele tatt.
Jeg har sett etter F-billetter til HND på AF nå i lang tid, men finner aldri noen datoer med 2 stk. ledige, men mange med 1 stk. Hvordan har dere som har booket F for 2 stk. funnet dette? Bør jeg velge en F og en C og håpe på at det kan bli tilgjengelig senere i F?
De jeg har booket har kommet opp med 2 ledige. Det har vært veldig mye 1 billett de siste månedene. Kom en haug med 2 billetter i februar 2022 for noen uker siden.
Jeg søkte opp mine rundt slippdato, 355 dager før. Som Holmen sier var det ganske mange billetter for 2 i jan og feb 2022. Ser ikke like bra ut nå, dessverre.
Pokker, jeg drar (forhåpentligvis) i slutten av september og må nå nesten revurdere første overnatting. Nå lander vi jo rundt midnatt norsk tid, ikke sikkert jeg orker å kjøre nesten 3 timer til Barstow da... I tillegg er returen fra SFO fremskyndet med over 4,5 timer, til 11:30. Jeg som hadde planer om å spise middag i Polaris loungen (hvis åpen...) før avgang, men da får jeg innta frokost der i stedet. Uansett, sikkert bedre enn hotellfrokosten
Både CPH-LAX-CPH og CPH-SFO-CPH ligger etter dagens endring inne med rutetider som medfører ca. 20 timer på bakken i California ut oktober, fra november er det foreløpig tilbake til normalen. Det er nok lite sannsynlig at at dette ruteprogrammet vil bli gjennomført med daglige flyvninger slik det er satt opp, da dette vil ta opp fire av fire leverte A350-er. Ser for meg at de planlegger nedskalering til 1-2 ukentlige til hver av byene og et langt bakkestopp for å kunne fly hjem igjen med samme crew?
Ja. Lenge til ennå, så det kan komme endringer mange ganger før vi kanskje må kansellere uansett. Den som lever får se.
Se der ja! Den koblet jeg ikke i det hele tatt. TRF er jo faktisk en mulighet. Takk for at du har bedre briller enn meg! EDIT: Er det WF som flyr TRF-CPH? Får ikke opp det hos SAS?