Ikke ifølge mailen man får fra amex om ny CT: Men det er jo 100% sikkert en feil og fører nok ingen steder hvis man klager Det står jo mange andre steder på nettsiden til sas at de 450 kronene betales uansett og at telefongebyret er 375 kroner
Bestilte biz billetter til Vietnam i mai for en reise for 3 personer i juni. Den ene fikk LH F til Tokyo og ANA ned til Vietnam og Eva biz hjem. De to andre fikk Thai biz og ANA biz ned. Og Lufthansa biz hjem fra Osaka, eco på SGN til ICN og biz mellom ICN og KIX. Så bør være muligheter for en tur i november.
Hei. Noen som vet om det er mulig å endre navn på ene reisende på en booket CT der SAS og TAP skal fly ?
Det er ikke mulig og endre navn på en StarAliance Booking, den må avbestilles og bestilles på nytt igjen. Normalsett vil det være null problem og løse via CT telefonen,men du må betale bestillingsgebyrer igjen. Har du uflaks er ikke bilettene tilgjengelige igjen etter avbestiling og du har en ubrukelig reise (som du også har med feil navn på bilettene) Jeg hadde en rundans hvor navnene ble stavet feil 3 ganger på rad! det løste seg greit via telefon, men bilettene måtte avbestilles og bestiles på nytt hver gang.
Takk Navnene er korrekt, bare noe som krasjer med jobb for min bedre halvdel, så hvis det hadde vært mulig så kunne det blitt guttetur istedet Men da får jobb vike for fornøyelser!
Hei folkens, noen som opplever problemer hos SAS med sete reservasjon? Jeg for f.eks ikke bestilt rad 1 for 2 personer i midten pga (det er reservert for person med små barn). Men om jeg går på nettsiden og vil betale ny billett med cash så kan jeg reservere begge setene. Billetten jeg har nå er bestilt med CT og poeng. Noen tanker/erfaringer?
T Tror ikke det. Begge er sølv medlemmer. Jeg er Diamant men det hjalp ikke på når jeg ringte inn for dem. Kan det virke når det legges inn mon tro?
Det er nok passasjerenes egen status som gjelder, men det kan kanskje forklare forskjellen når du selv søker opp setekartet?
Jeg har en (shorthaul) poengbooking i Plus til samboer + venninne der det er umulig å velge seter. På nettsiden står det bare "Ingen informasjon" der setenummer vanligvis er og det er ingen link for å velge sete. Appen gir feilmeldingen "Sorry, Unfortunately seat selection is not available for this booking" når jeg trykker Add seat.
Samme problem her på appen. Måtte ringe inn pga reisen deres ble kansellert fra stocholm til chicago. Her hadde de allerede rad 1 i bestillingen, men nå fikk de rad 7. selv om rad 1 er ledig. Svenske sier bare tyvarr dette er reservert for personer med babyer. Men det har aldri våre problem før. Nå flyr de ut fra københavn, men rad 1 kunne de bare glemme. Syns dette er jækli dårlig service fra SAS.
Dette stemmer, men ikke for midtsetene. Mener det er 1H som har mulighet for bassinet, men dette er vel kanskje forskjellig mellom A330 og A350. Dette er (nok igjen) kundeservice som ikke vet hva de snakker om. Såklart mulig at setene var utilgjengelig av en annen grunn, men at agenten sa dette fordi han/hun hadde vært borti dette på rad 1 før...
Erfaringsmessig er det ganske ulikt setekart i SAS Business med og uten status. Har f.eks sett at softblock fra EBD krysser midtgangen.