EVA er jo den våte drømmen, men sitter I samme bussen som mange andre her inne, og håper på en bølge av tilgjengelige billetter fra Singapore... Vi reiser 2, så da er AI litt uaktuelt virker det som.. Kanskje også et par år for tidlig for AI.. Får skaffe meg et abonnement, og booke noe, og heller forbedre det når det dukker opp bedre alternativ.
Har en biz booket på en rute LH som pr nå flys med inventory som har F. Og nå i dag ingen bookede seter på expertflyer. Hvor tidlig må jeg ordne meg subscription for alarm for å ha sjans på to seter?
Han har en booking i Biz på et fly hvor de også har F. Iflg EF er det ingen seter booket i F. Han lurer på når han skal sette alarm (usikker hvilket verktøy) for å finne to ledige seter i F på samme flyvning
takk for at du oversetter for de som er i tullehumør. Vedrørende alarm og abonnement tenkte jeg på EF ja
Jeg fikk en gang bekreftet at dette går bra av kundeservice, men det var for lenge siden og det var Vibeke, så hvem vet om det fortsatt stemmer.. Siden turen ble kansellert pga pandemien fikk jeg aldri testet det ut i praksis. Og når vi endelig fikk bestilt oss ny tur så hadde ungen allerede fødselsdato, pass og eurobonusmedlemsskap
Det var definitivt ikke tullehumør … jeg skjønte ikke hva det sto!! … og ja, jeg er helt sikkert mindre begavet
Under koronatiden var det en her inne som mente de over 60 ikke burde bestille billetter selv fordi vi ikke skjønte alt som sto i betingelsene og avvikene pga korona ..
Hiver meg på denne. Hvordan er tilgjengeligheten på LH Biz/F om dagen? Noen håp om å lande noen biz/F seter? Virker som alt er strupet i disse dager foruten TK. Vurderer en tur til MEX i oktober og da er beste rute FRA-MEX. Har funnet OSL-IST-MEX men det er ikke helt ønsket rute. Er det: 14 dager for F, og 90 dager for Biz?
Veldig ymse. Eg lot varsela for sommarferien berre ligge i AF etter at turen var spikra, og nokre dagar før avreise rant det inn med C og F-tilgjengeligheit på SIN-FRA/MUC/ZRH. Berre C til ZRH sjølvsagt.
Inspirert av denne turen til Buenos Aires i LH F https://insideflyer.no/forums/threads/en-snartur-til-buenos-aires-lufthansa-first.19578/ Kan jeg regne med at en god SAS agent kan booke ruten FRA-EZE i LH F EZE-PTY i CM C til 175 000 poeng iht. tabellen "Nord- og Sentral-Amerika", selv om turen går via "Sør-Amerika og Karibien" som egentlig skal koste 225 000 poeng? Det fins jo mange avganger med AV via BOG til PTY som da koster prisen for Sentral-Amerika, men jeg vet ikke hvor stor omvei som er akseptert. Og så er jeg selvsagt klar over at det er vanskelig å finne ledige billetter i First uansett. Flott om noen her kan bidra med erfaringer.
BOG-PTY er 1t50min. BOG-EZE er 7t30min. Det er jo bare å forsøke, men tror du skal treffe en ganske «god» agent.
Flyselskap: SAS, Singapore Airlines Kabinklasse: Plus, Business Avreise fra: SVG Destinasjon: SIN Enveis, T/R: T/R Antall poeng brukt: 210.000 + CT Skatter & avgifter (per person): ca 2300 Antall reisende: 2 voksen Reisen finner sted: Desember 2023 Booket: Februar 2023 Flygninger : SVG - CPH: SAS CRJ Plus CPH - LHR: SAS A320 Plus LHR - SIN: SQ A380 Biz SIN - LHR: SQ A380 Biz LHR - SVG: SAS A320 Plus Var heldig og fanget opp SQ billetter tidligere i år! Men jeg har egentlig lyst å endre SVG-CPH-LHR til en connection med litt bedre tid. Har per nå 1t50min i CPH, noe som jeg ikke ville stresset med til vanlig. Men vet at dette flyet ofte er forsinket, spesielt midt i desember med de-icing og det hele, og så må vi vell gjennom til non-schengen i tillegg. Booker også mest sannsynlig en billett senere på ankomstdagen i SIN med flight til KUL, og da har vi ikke lyst å ankomme SIN uten bagasje. Noen som har endret disse SQ billettene i ettertid uten kluss?