Er det noen begrensning i tid mellom CT reises start og slutt? Fant en billett til Asia (men bare en vei) neste vinter (som er flypremium-aktuell), men svindyr retur. Lurte da på hvordan det ville blitt å kjøre CT-reisen som retur (Asia - BGO) og så BGO - Asia i f eks påsken (altså ca 2 mnd etter). Noe i veien for dette, mulig/ikke mulig?
Har et spørsmål i samme leia som Neonex - det er grei tilgjengelighet med SAS CPH-BKK t/r, men absolutt ingen billetter om du søker SAS BKK-CPH. Er dette noe en agent kan løse på telefon, evnt ved å booke CPH-BKK med hjemreisedato før avreisedato?
Det er trolig cachen i lavpriskalenderen som lurer deg her. Den caches separat for enveis og T/R. De fleste billettene som ble sluppet i går er allerede borte.
Nei, dette har vært status i over en måned. Samme resultat om jeg søker enveis eller t/r BKK-CPH. Ser billetter begge veier om jeg søker CPH-BKK t/r, men søker man motsatt vei er det null tilgjengelighet fra november til april.
Ja, det ble sluppet ganske mange billetter i går. Vi fikk booket en reise i biz i januar/februar neste år.
Opplever det samme som deg uten at jeg har noen forklaring på hvorfor. Har aldri sett dette på tidligere billettsøk.
Interessant, har du noen eksempler hvor du får opp forskjellig tilgjengelighet når du søker på spesifikke datoer? Ikke i kalenderen, den er ubrukelig..
Disse to søkene viser tilgjengelighet i eco BKK-CPH 11. nov, og eco CPH-BKK 15. nov. Forsøker jeg å søke opp BKK-CPH t/r 11-15. nov, får jeg kun "Dessverre kan vi ikke finne noe som matcher søket ditt. Avgrens søket ditt.".
Sjekket i går kveld inn på en bonusreise bestående av SIN-BOM-LHR-OSL-EVE - flydd av Singapore Airlines, Air India og SAS. Til tross for at jeg hadde mailet med SQ tidligere, fortalte innsjekkingsagenten at jeg var nødt til å hente ut bagasjen på LHR, for å å sjekke den videre til EVE. Spurte om han var sikkert, ettersom alle de tre involverte selskapene er i *A og har interline agreement. Da svarte vedkommende at det ikke var fysisk plass på én bagtag til alle de fire flyvningene. For å gjøre ting enda mer spennende ble bagasjen stående igjen i Mumbai, men det kunne selvsagt ikke agenten noe for. Noen andre som har vært borti å ikke få sendt bagasje til siste destinasjon, til tross for interline agreement?
Min erfaring via LHR: Avianca-personalet på SDQ klarte ikke å tagge bagasjen videre fra LHR til SVG på SDQ-BOG-LHR-SVG med AV og SAS Copa-personalet på CUR klarte å tagge bagasjen hele veien hjem på CUR-PTY-BOG-LHR-SVG, altså fire flyvninger. Min oppfatning er at de skal kunne gjøre dette i hele *A, men at kunnskapen ikke alltids er der(?). Mener noen her på forumet kommenterte at det ikke nødvendigvis trenger å være plass til alle flyplasskodene på bag-tag da det er strekkoden som leses. Det er enkelte her inne som har erfaring med 5-legs utreiser/hjemreiser som sikkert kan dele erfaringer fra det. Har for øvrig aldri hatt problem med å tagge bagasje helt frem ved utreise fra SVG.
Hadde akkurat dette problemet med SQ og LHR i juni. Vi reiste BGO-SVG-LHR-SIN-MNL og måtte hente og levere inn att bagasjen på LHR. På heimturen (MNL-SIN-FRA-OSL-BGO) måtte vi gjere det i Oslo. Fauk SQ til FRA og LH mellom FRA og OSL.
Jeg fikk en gang to tags fordi det ikke var plass. Så det kan hende det står på viljen, eller kunnskapen.
Fått 2 tags på ved flere tilfeller Fikk sist to tags på AUA-BOG-BCN-BRU-OSL i vinter. Det var ikke noe problem, men det var noen bak skranken som gjorde store øyne og tydligvis ikke hadde vært borti dette før. Tipper det er kunnskapen det skorter på
Noen som har erfaring med hotell tjenesten til Turkish? Vurderer å fly BGO-CPH-IST dag 1, får gratis hotell natt? Også fly videre til PTY 09.20 flyet om morningen på BIZ med CT.