Hvis du ikke skal til asia, ikke usa, ikke europa og dubai blir for varmt tror jeg ikke det er mange steder igjen
Hvis flytiden til NYC er aktuell har du plutselig et hav av muligheter hvis målet er ordentlige biz-seter. Fra Oslo når du følgende destinasjoner på to flighter med lengste flystreik på maks 8 timer. - Sao Tome - TAP flyr A321LR på denne ruten. På hjemturen klaffer denne godt med TP TMs-ACC og SN sin A330 videre til BRU - Beijing. CA flyr nattflight med A350 fra både CPH og ARN på 8 timer - Delhi. AI flyr 787 fra CPH - Kigali. Her kan du fly med både SN og ET - Arusha (JRO) / Nairobi (NBO) Ta noen dagers safari i Serengeti / Masai Mara. ET flyr til ADD overnattet og LH flyr til NBO fra FRA - Tblisi. Her er du fortsatt i Europa-sonen. Kombinerer du med TK via FRA/AMS eller lignende kan du fly A333 til IST. - Madeira / Ponta Delgada, som nevnt over
ja så det blir kanskje ikke mulig å bestille det i det hele tatt? hva betyr dette med waitlist fra TK? sjansespill?
Nå sa jeg ikke at jeg ikke skulle til Europa Ba om tips til reisemål hvor man kunne få litt ut av CT og poeng. Kunne jo hende det var produkter og destinasjoner jeg ikke hadde kommet på selv. Finnes jo tross alt noen ruter med widebody innad i Europa. TK tilbyr jo feks også et godt biz produkt selv på narrow body, slik at IST kunne vært et alternativ. Dubai på sommeren tror jeg få turister synes er særlig attraktivt.
Kaster Chicago inn i poolen her, på den tiden kan du få både litt storby (i liten skala) og strand/varme. Og greit utvalg av ting å finne på for 3-4 dager
Det ser dårlig ut nå i hvert fall. Vi får håpe det bare er midlertidig. Jeg skjønte ikke det med venteliste. Har hatt bookinger før med andre flyselskap som ble satt på venteliste der gikk bestillingene gjennom. For SAS-agentene var det derimot umulig å få satt seg opp på ventelisten...
jeg har funnet ny route nå som ikke er TK. Det tok 1 time på telefonen fordi hun spurte A og B og C om det og det og det, skulle sjekke det og det og bekrefte det og det... og til slutt var alt greit, fant alle flyene alt i orden. Sendes til rebooking. Og nå venter jeg enda på mail. Er dette vanlig? Er redd for at det blir igjen ingen ting, og venter med å bestille opphold osv. Men jeg skjønner ikke at de sjekker så mye først og prøver å bekrefte flere ting og så kan det hende at det ikke går likevel.
Ble plutselig flyttet fra MUC til FRA videre til HKG med A340-600. Fant ut at den har First . På ExpertFlyer er det 3 seter som er ledig. Dere som har erfaring, hvor stor sannsynlighet er det at disse blir sluppet til EB? Og evt hvor lang tid i forveien er det snakk om?
Det er en fair sjanse om det legges ut bonusbilletter I Business i forkant. Så følg med på det. Om dette ikke legges ut, slippes heller ingen seter I First.
Hvor er beste kilde for å sjekke ledige bonusseter i F? United sin side? Er endel mer (prosentvis) ledig i business, har sete der selv…
Ja, den er hvertfall til en hver tid oppdatert. SAS har for min del alltid funnet sete som jeg kan se der.
Har nå ruten: OSL-LHR-BKK-TPE Fant en rutemulighet: OSL-LHR-BKK-KIX-TPE First legs på LHR-BKK-KIX. Altså et ekstra legg i first og nesten 18 timer ekstra i BKK. Har noen fått gjennomslag for lignende endring før?
Har bare besøkt japan etter å ha registrert meg på Visit Japan så vet ikke hva alternativet er, men det er gjør immigration ganske sømløs.
Kortere ventetid i migrasjon og toll er nok den beste fordelen. dvs du slipper å stå bakerst i køen. Som du ikke kommer inn i før du har fyllt ut papirer manuelt.
Booket CPH-IST-CUN-IST-CPH med Turkish via SAS sine nettsider da kundeservice bare la på når vi ringte inn og sa vi ønsker å bestille en CT via telefon. Vi har uansett hatt dårlig erfaring med å få inn all informasjon via tlf, så da tenkte vi det skulle gå fint å booke fra CPH og legge på tilslutning senere. Vi ringer inn så får vi bare beskjed om at legs som er fullt bookbare på nettsidene til SAS ikke er kompatible med reisen vår og får forklart at tilgjengelighet er ulik når man endrer og booker en ny reise. Noen som har vært borti dette? Har vært på tlf 2 ganger nå, så spørsmålet er om man må kjøre en agentroulette eller ikke
Helt vanlig at det ikke alltids kan legges til det du ser som enkeltsegmenter på en eksisterende booking. Gjelder flere selskap, inkludert SK og LH.