Booket du 1 eller 2 pers? Problemet her er at det ser ut til å være kun 1 sete som blir sluppet på hver flight
Booket du 1 eller 2 pers? Problemet her er at det ser ut til å være kun 1 sete som blir sluppet på hver flight
Internt i Nord Amerika finnes det en god del. Mellom Europa og Canada og motsatt er det lite frem til begynnelsen av oktober. Og absolutt ingenting i Business på noe tidspunkt.
Dei slapp jamnt ein billett til nokon flightar eg har alert på knappe 100 dagar før. Manglar dessverre ein j***** flight for å få turen i orden. Edit: Her snakkar eg om EVA.
Her er det litt off topic info Ana er en variant av kvinnenavnet som er en gresk og latinsk avledning av kvinnenavnet Hannah, som er dannet av det hebraiske ordet for «gunst» eller «nåde», channah. Eva har navnedag 24. desember og er navnet på den første kvinnen i Bibelen. Betydningen er levende eller som har liv.
Det ligger økonomibilletter ute omtrent daglig YOW-YYZ juni 2025. Du finner det i Star-søket på sas.no, alternativt awardhacks.se/Star for å søke flere datoer av gangen.
Tenker jeg venter til neste mnd eller så .. Air France flyr direkte fra Ottawa til Paris med forbindelse direkte til solkysten .. min erfaring med AF business både langdistanse og i Europa er svært god.
Det lovar godt. Då er det berre å trene på fransken fram til september. Bansjuuuur madmoselle! Champagne por favor.
Sitter og sjekker returflygninger fra BKK i november. Ser at det er muligheter med TG til Hydrabad og videre med LH til FRA. Har noen erfaringer med transfer på HYD? Er 3 timer nok? En liten kuriositet: det dukket plutselig opp 9 business billetter med SAS fra BKK-CPH 26.11, de forsvant like plutselig.
Liten utblåsning fra meg nå om hvor håpløs SAS kundeservice er. Vi avbestilte for to uker siden fire x bonusbilletter til MRU.Kundeservice sa ved avbestillingstidspunkt at refusjon av poeng og skatter og avgifter kunne ta opp mot en ukes tid. I løpet av noen få dager kom pengene for skatter og avgifter, men poengene uteble. Jeg måtte ringe SAS på nytt, oppgi fire bonusnumre, opplyse om fire SMS-koder osv før han på kundeservice sa han skulle videresende henvendelsen til backoffice. Det gikk deretter to dager før jeg fikk avslag (!!!) på e-post. En håpløs ansatt skrev at det ikke er mulig å opptjene eurobonuspoeng på en kansellert tur. Hver gang jeg ringer SAS for å gjøre en bonusbestilling eller endre en eksisterende bestilling, så gjøres det feil. Jeg har blant annet opplevd at de har endret feil bestilling uten godkjenning fra meg som resulterte i at setene forsvant. Dette endte med søksmålvarsel til SAS hvorav de magisk fikset deres egen feil. Hvorfor er SAS så ræva på egen kundeservice?
Det er leit å høre! Problemet jeg erfarer med vanlig SAS kundeservice er at det er veldig varierende kunnskapsnivå blant agentene. De flinke er veldig flinke. Måten jeg gjør for å hindre noen under-kvalifiserte rører mine bestillinger, er å takke pent og avslutte samtalen så fort jeg lukter vedkommende jeg snakker ikke er blant de erfarne.
Hvkæ?! Kundeservice har kanskje snublet og rutet saken til retro claim-avdelingen? Jeg har stort sett god erfaring når jeg ringer i kontortid, mens det i mye større grad er blandet drops på call-sentere ute i verden etter vanlig åpningstid. Fordelen er at svenskene i stor grad bare slenger på røret om det er noe de ikke kan, fremfor å prøve seg frem med varierende utfall.
De hjelper nordmenn nå? Sist jeg prøvde det (et par år siden) ba de meg ringe det norske nummeret, det gjaldt også gullepost.
Eg må innrømme det er nokre år sidan eg har ringt det, men før i tida gjekk det i alle fall veldig greit. Dei siste åra har eg aldri hatt behov for meir enn to forsøk (trur eg) på å få gjort det eg skal.