Må få brukt en CT som går ut på mandag. Er det slik at det er helt håpløst å få lagt til feederflights i det hele tatt? Bor i Bergen. Har funnet en rute fra AMS - BKK i biz. Søker jeg på CPH får jeg ingenting opp. Har ikke engang giddet å forsøke BGO. Må alt være ledig i samme klasse i en retning og er man dermed kjørt siden SAS teknisk sett ikke har biz enda? Eller kan jeg finne flights i sas plus eller go fra BGO/CPH - AMS og legge på dem, eller må de bookes utenom?
Du kan få lagt på go eller plus billetter på en booking ja. Er bare utfordringer med at en del KL/AF flights ikke dukker opp. Men du kan feks fly Sas go TRD-CPH-AMS og deretter AMS-BKK i biz feks ja
Vi skal også til Mauritius og vi fant billetter i Business til La Réunion. Vår plan er å kombinere Mauritius med en rundtur på La Réunion og fly mellom øyene med et av de lokale flyselskapene. La Réunion er en flott vulkanøy med høye fjell, levende vulkaner og deilige badestrender. Vi har vært både på Mauritius og La Réunion før og vi gjør det gjerne igjen. Det vanlige er å leie bil og kjøre rundt øyen med avstikkere «opp i fjellene» og inn til vulkanene. La Réunion er en fascinerende og fransk øy. 4-6 dager er nok til å få det meste med seg.
Takk for tips. Planen var å komme seg et varmt sted i januar februar nesteår, men med 3 pax og håp om færrest mulig mellomlandinger så ble det MRU denne gangen. Er jo lov å håpe på at det skjer noe så man kan booke om, men var jo helt skrapet for Business billetter hos AF i perioden. Vi fløy short haul for ikke så lenge siden og jr. på 3 presterte å si: "Men pappa, hvor er sengen"? Så kanskje han trenger seg en tur ned på jorda for å fly X. Jeg merker at jeg ikke trenger det