Beklager om dette allerede er besvart ørten ganger, men fant ikke noe ved et raskt søk. Saken er: Jeg har to identiske bookinger gjort for 9+ mnd siden for 2+2 pax. Jeg ringte amex for 1+ mnd siden for å undersøke om det var mulig endre et navn på den ene bookingen. "ja det var ingen problem" får jeg til svar. Når jeg i dag ringte for å faktisk bytte, fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig å endre navn på en booking med Air France. SAS kunne ikke endre AF bookinger. Jeg ringte AF og de sa de ikke kunne overstyre noe booket via SAS. Det kan da ikke være mulig at man ikke kan endre navn på 1 pax på en billett når man har en biz CT tur? Det er snakk om en CT booking med AirFrance i biz. CT har utløpt, men poengene har ikke utløpt. Jeg har booket alle hoteller for oppholder som er planlagt å vare i 2,5 uker rundt høstferien i år. Håper dette bare er en ubrukelig agent og ikke en realitet som gjør at 2 barn blir meeeeget skuffet..
Man kan desverre ikke endre navn på billetter med flyvninger operert av andre selskaper enn SAS(og Widerøe?) Slik har det "alltid" vært https://www.sassalesinfo.com/reserv...-name-corrections/name-change-to-a-new-person
Booket en biz tur idag, og prøvde å legge på eco feeder flight (som det var ledige billetter til) men fikk nei det må og være biz. Agentrullett?
Er det mulig å bestille AF/KLM en vei, for så å legge til retur når den eventuelt måtte dukke opp? Må vel kanskje gjøres vha agent?
SAS feeders går som regel greit. Feeders med feks KLM via AMS så er det mer rulett som må til hvis det ikke er Biz .
Takk for svar @Lars J, men DET var nedtur....... Noen som har erfaring med om award seter hos AirFrance blir lagt ut igjen om billetten kanselleres?
Hei, Bestilte forrige uke en bonusreise som ikke er før neste sommer. Ringte SAS et par dager senere for å koble på feeders og alt gikk tilsynelatende smertefritt. Har nå fått alle flygninger billettert (PDF på e-post), men min samboer står med benevnelsen "mr" og ikke "ms". Noen som har noen erfaring med dette? Bør jeg ringe SAS for å endre? Vil det i så fall kreve kansellering og re-billettering og hele den prosessen der?
Er det fleire enn meg som berre får melding om "Your session has expired. Please restart to continue" på fyrste søket etter at ein har logga inn?
Ja, det er neppe utsjåande Men frøkena på kompanjongtelefonen til Sambandsstatssnøggen var veldig hjelpsam.
Har en bonusreise som består av legs med en blanding av SAS, KLM og Virgin: OSL-AMS-LHR-BGI & BGI-LHR-OSL. I SAS-appen ser jeg kun OSL-AMS-LHR og retur LHR-OSL, men på sas.no under "mine reiser" ligger alle legs. Hos KLM ser jeg også alle legs, men hos Virgin alle bortsett fra OSL-AMS. Er dette normalt?
Er litt i samme båt. Har en Reise OSL-LHR-BGI & BGI-LHR-OSL. Appen viser alle leg minus BGI-LHR. Kan se ut som dette forsvant når carrier ble endrert fra Virgin til "operated by Virgin Atlantic international". Kan plukke sete hos Virgin på begge flyvninger. Ringte SAS og de kunne ikke forklare hvorfor, men insisterte på at alt var ok og resente meg billetten i pdf format. mvh
Akkurat samme som meg, LHR CUN mangler, men dukker jo opp med riktig referanse hvis jeg sjekker på Virgin sin nettside. Der kan jeg også velge sete.
Godt å høre at det er andre i samme båt (fly?). Jeg har også fått valgt sete osv hos både Virgin og KLM så jeg regner egentlig med at det er i orden.
Samme her. Prøver flere nettlesere og devices. Fungerer normalt på søk hos SAS, men ikke på SAS partnerreiser/SkyTeam. Fikk ny CT i dag, men frustrerende når jeg ikke kommer i gang med å lete etter billetter på denne måten.