Nok en gang har det dukket opp billetter fra Norge til Brasil. Jeg ser dem, og kan booke, på sas.no - men ingen av agentene klarer å se det i deres system. Hun ene mente at det var fordi TAP var noe nytt for dem.
Er jo ganske utrolig at SAS´ egne agenter ikke klarer å se hva som vises på nettsiden deres. Ringer som EBD, så skal i utgangspunktet havne in house også.
Prøvde trikset foreslått ovenfor (takk!) om å legge inn alt helt til jeg kom til bestillingssiden, men jeg har ikke nok poeng (720 000) til at jeg får kommet meg helt inn der slik at det gjerne dukker opp en PNR i systemene til SAS.
Jeg får gjøre som sist, og forsøke å booke to billetter og håpe at det ikke automatisk fjerner de resterende. Og sekundært at jeg kan få poengene tilbake igjen med en gang, og ikke må vente i ukesvis.
EDIT:
Okey, etter mye om og men og prat med agenter (som prøvde!) fikk jeg gjort bookingen på den DUMMESTE måten. Jeg åpnet to vinduer og la inn to bookinger og trykket på "kjøp" samtidig - begge gikk gjennom. Når jeg prøvde en og en gikk det ikke. Så her er det bare å utnytte treghetene i SAS´ systemer.

Vis alt...