Det er litt uklart av posten til @milehigh om han mener å legge til feeder eller endre eksisterende feeder OSL-CPH. Sistnevnte koster (dessverre) fullt endringsgebyr
SAS har eget award inventory for premium economy feeders, disse bookes i F-klasse (til forskjell fra X og I) og gir sete i business på flyvninger innen Europa.
Samme her - man får ikke legge til feeder i samme bestillingsprosess etter min erfaring. Første bestille feks CDG - BKK og så ringe inn og legge til OSL-CDG og betale 150,- eller 15 EUR er det kanskje fra CDG
Jeg har fått lagt til feeder i samme prosess, ish. Ringte inn for å endre enn billett med schedule change, så ingen endringer i poeng eller skatter. Den ble billettert på stedet, før de la på feeder og sendte den til backoffice for billettering igjen. PDF begge ganger, så billetten var bekreftet.
Yes, mixed booking ikke mulig online. Jeg var dum nok til selv å legge til feeder mtp endring på telefon. Endring kostet altså 750 kr, selv med downgrade. Workaround er å bestille selv uten feeder, og så ringe inn og betale 150 kr for tilknytningsfly. Selvom jeg fortsatt hadde gratis avbestilling så er enhver endring 750 kr umidellbart etter booking. Hun kunne heller ikke avbestille bare feeder. Det ble priset som endring. Jeg tok sjansen på å avbestille hele, så kom heldigvis setene tilbake med en gang. Booket de selv med henne på tråden, og hun la til feeders for 2x 150 kr. Gikk heldigvis bra, men det var det ingen garanti for. Orket ikke en natt i Køben med 0700 avgang. Hadde jeg i det minste antatt at det var så vanskelig hadde jeg booket et lunsjfly, da det var mye ledig.
Jeg avbestilte en ST bonusreise og har fått tilbake skatter, men ikke bestillingsgebyret på 950,- pp. Dette skal vel refunderes ved avbestilling?