Etter manges dårlige erfaringer her var det med en smule skepsis jeg ringte CT-telefonen i dag etter å ha kjøpt en CT fra en av forumets hyggelig medlemmer, men jeg må si at jeg sannsyligvis traff med agentruletten på første forsøk.
Etter ca 5 minutters ventetid kom jeg gjennom og traff på en meget trivelig svenske med det ganske typiske navnet Emil.
Forklarte hva jeg var ute etter, og at jeg på forhånd hadde sjekket litt på nett selv. Fikk da følgende kommentar: "Jaha, du har kollat på Awardfare förstår jag. Jajamensan, då får vi se hva vi hittar".
La frem det jeg hadde funnet (OSL-MUC-BKK og BKK-ARN) og utreisen fant han med en gang, så den var i boks etter ca 4 minutter. Deretter gikk han i gang med returen, han fant billettene, men de var rett og slett ikke mulig å booke. Han fortalte da at dette var noe som skjedde ofte, men at det også hendte at de dukket opp senere, så han ba meg ringe tilbake om noen dager. Så foreslo han at han kunne legg inn retur i X sånn at jeg i det minste hadde den inne, noe jeg valgte å gjøre. ARN-OSL finnes det ikke en eneste ledig bonusbillett på hverken i GO eller Plus den dagen vi lander på ARN, men det er ikke noen krise, dukker det ikke opp noe så har vi vel råd til et par billetter i GO.
Når du skjekket Awardfares, viste den tilgjengelighet hos United og Lifemiles? Har forsøkt å finne billetter til BKK, men AF viser bare tilgjengelighet hos en av programmene.
Totalt tok vel hele seansen 12-13 minutter, aviftene kom på 700 kroner pr person og så langt kan jeg ikke si annet enn at jeg er ganske fornøyd.
Vis alt...