Det høres rart ut … det blir like mange poeng, men litt høyere avgifter. Jeg ringte forleden inn og fikk lagt til CPH-BGO på en bonustur, det gikk uten problemer.
Agent nr.2 som nekter på det nå.. Har alt klart begge veier, å de finner begge..men kan ikke legge til
Ringte nettopp inn to ganger for å forsøke fikse ny retur fra Vancouver til Europa/Oslo. Den første som svarte telefonen, ei dansk jente ved navn Line, fant ikke engang flightene jeg hadde søkt opp. "De finnes ikke i systemet". På forsøk nummer to kom jeg til en svenske. Han fant flightene om ikke annet, men kun med tilgjengelighet i economy, og ikke business, som jeg fant på United.com. Dog, når klokka ble 19 satt han meg på hold uten å gi beskjed, og kom aldri tilbake. Fyfaen jeg spyr.
Det meste irriterende du hører i kundeservice-verden.. en dame som sier "tyvärr" (og ikke løser et problem som bør kunne løses)
Det er dette som er så utrolig provoserende! ALLE agentene må kunne regelverket og vite hva som går og ikke går. Det er ikke SÅ himla mye å sette seg inn i.
Ikke undervurder oss på forumet nå @Jeanette (deg inkludert) . Jeg tror helt seriøst de fleste av oss kan EB og CT reglementet bedre enn de fleste på +4721896400…
Oppi all velbegrunnet frustrasjon, vil jeg dog påpeke at enkelte «kreative routinger» nok heller ikke hadde gått gjennom om agentene hadde fulgt reglene…
Hvis man har en bonusreise booket med en CT som nå er utgått, kan man kansellere utreisen? Vi fant en bedre utreise (biz) med rene SAS-fly som er mye bedre enn Lufthansa eco med overnatting i MUC Worst case: hvis vi er no show på utreisen, hva da? :-o
Andre her som har dårligere og dårligere erfaring med at kundeservice ikke finner flightene du finner på united.com? Alle flightene med United jeg har funnet i klasse I (business) finner EB-service kun i X.
Hadde en «morsom» erfaring med SAS kundeservice idag. Ringte inn for å endre en booking der en av flightene var kansellert. Svaret fra andre enden: jeg har ikke lov til å endre bookinger ennå fordi jeg ikke har tatt det kurset … Er det mulig?!?
Jeg fikk høre av hun i andre enden at hun ikke kunne booke et leg i economy til meg, ettersom jeg allerede hadde flere andre i business...
Hvorfor ringer du da bare ikke til SAS og sier at du fant de i business med SAS på utreisen? Jeg bestilte en reise for mor i forrige uke til USA, det var ikke noe retur med SAS så da ble det LX og en reise på 18 timer, i går kom det ledige seter i SAS business på returen sånn ut av det blå, jeg ringte SAS og forklarte at det ikke var noe ledig på returen med SAS forrige uke men at det var lagt ut nå, svensken på telefonen så gjennom det og booket henne om innen 10min på (utgått CT).