På samme måte som at reisende fra EU og Norge var utestengt fra USA i 20 måneder. Det fantes jo en enkel løsning; dra to uker til et land utenfor listen.
Jeg ser på den muligheten til våren, og foreløpig er både Thailand og Kambodsja på listen en kan oppholde seg i løpet av de 14 dagene for å kvalifisere til VTL.
Har valgt seter og ser da at både YUL - SAN og LAS - YUL er Boeing 787-9 med 6 seter i C. Dette ligner vel litt på SAS Plus..? Hva mener forumets veteraner og ringrever om disse flygningene? I og med at det er fellesferie.. er dette "greie" legs for å komme seg til vestkysten av USA? Eller bør jeg investere noen timer i å finne noe bedre?
Fortsettelse: Jeg sier igjen "Du verden ..." I går kom beklagelsen fra Magnus! Det hører med til historien at jeg fikk en evalueringsmail fra SAS etter at jeg hadde fått svaret fra Magnus, hvor jeg bare ga en stjerne på alle spørsmål og krass kritikk i kommentaren! Magnus har helt sikkert fått kjeft! Hej igen Edvard, Ber om ursäkt om jag rörde till det. Jag ser dock att du ringt in och fått hjälp med att ändra din resa den 16:e december. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Magnus SAS Customer Service EuroBonus Support
Det er jo suverent hvis SAS faktisk monitorerer feedback og ettergår idiotene. Får håpe han tenker seg om neste gang. Gledelig at det nytter å gi dårlig rating.
Sikker på det med setene? Seatguru sier noe annet på 787-9: Har du flight nr og datoer, så kan jeg sjekke hva de flyr med.
Ser forøvrig at det er jeg som har rota i innlegget mitt. Beklager! LHR - YUL Fly Boeing 787-9 YUL - SAN Fly Airbus A319 LAS - YUL Fly Airbus A319 YUL - LHR Fly Boeing 787-9 Så spørsmålet går på de flygningene mine i Airbus A319...
På et "naboforum" er det en diskusjon på gang om poengprisen har steget noe voldsomt. Folk får eksempelvis opp 190.000 poeng for en C tur i *A mot 130.000 som det har vært en stund. Ikke en bra julegave dersom det er tilfellet...
Ser ut til at de flyvningene er codeshare, det er Air Canada Rouge som flyr. Du må nesten vurdere om du vil sitte i 3-seter i 6 timer, eller om du vil lete etter noe annet.
Kan se ut som prisene er økt til USA ja.. Trodde/håpte det kanskje var en bug, men ser ut som pris til andre soner er som før.. så det lover ikke godt mtp. USA
Ja, skulle du sett. Søkte opp en tur til EWR, og fikk 190k som pris. Men, det er ikke oppdatert i tabellen på SAS.no: Booket Afrika i går, og fikk 105k som det står i tabellen. EDIT: Ser nå at alle andre var raskere enn meg.