Det ser ut til å variere etter destinasjon. Noen destinasjoner er også mer populære enn andre, og dermed nesten umulig å få billetter til. MIA er en av disse. Men stort sett er det 2 biz og 2 plus.
2 Biz og 2 pluss ja. Var oppe kl 06 i morrest for å booke retur hjem ifra New York. ARN-EWR ble tatt av noen andre, så booket både til OSL og CPH. Samme med Chicago kl 07..
Ser til min forskekkelse at hjemreisa mi fra vietnam SGN- HND- LHR - FRA- OSL den 19/20-22 er borte fra "Mine bestillinger". Hadde First med ANA fra Tokyo Sitter i telefonkø til SAS nå, og håper det beste. Bookingen ble gjort lille nyttårsaften, og med det kjente : Vi har ikke gjort ferdig billettene.....
Oi ! Ser at 2 stk. HND - LHR med ANA F den 20/12 kan sees på Awardfares. Det samme den 13/12 , bookinger min ei uke tidligere . Ingen poeng har kommet tilbake .
Fikk langt om lenge kontakt med en sas agent som som måtte mates med teskje lenge.. før han skjønte problemstillingen ang. bookingen min.Fikk han tilslutt til å søke etter reise SGN - HND 19/12, og videre HND - LHR 20/12 , og ja, han fant fligtene ! " Ska jag booka dessa då , er det du vil ?" JA !!!!!
Jeg ringte SAS vanlige kundeservice rett før jul og de fortalte meg at Tallin nummeret ikke lengre er i bruk. Stemmer dette? Har de nytt nummer? Jeg finner ikke noe bra reiser via sas.no Star Alliance.... Han i telefonen var ikke så hyggelig, likte ikke sercicen... Jeg ønsker å reise til Filippinene (Cebu eller Manila) i desember 2022 med Thai Airways eller noen annen bra business class (min første gang). Han mente at thai ikke slipper sine plasser før 90 dager før tiden, så da må jeg vente til oktober før jeg booker? Bør kanskje ringe Tallin nummeret? Om de finnes igjen?
Det stemmer vel at det ikke finnes noe "Talllin" lengre, men nummeret skal være det samme: 64 81 60 99 (mandag–fredag kl. 09:00–15:00) https://www.americanexpress.com/no/...ml?intlink=no-no-cs-eurobonus-companionticket Det stemmer også at inntil videre slipper Thai internasjonal business 90 dager før, men det finnes jo andre alternativer også. Ett tips er å søke på de lengste rutene på https://www.sas.no/eurobonus/star-alliance-award-trips/ før du eventuelt ringer inn for å booke, om det ikke er mulig online. Prøv f.eks. å søke fra Istanbul, Frankfurt, London til Manila og finner du noe aktuelt da, men ikke fra OSL, så kan du ringe inn for å booke hele reisen inkludert tilknytning til/fra OSL. SAS sin søkemotor kan nemlig være ganske mangelfull med søk på flere stopp.
Tusen takk! Har du noen tips på hvilket selskap som er best å reise med når man skal ta business? Har hørt mye godt om Thai Airways i forhold til Business plassene, men også Singapore airlines (Er vel ikke så mange mer bra som vi kan velge på) som feks qatar... Har lyst å reise direkte til Cebu egentlig, men skal se hva som går dit.. Tusen hjertelig takk!
Angående Thai internasjonal business 90 dager før, har man ens noen sjanse å få business plass der tror du? :/ eller er det bare sjansespill? Spørs om de åpner frem til desember 2022.. (tenkte reise litt før jul og nyttår og være der til januar). En annen sak som du skriver om å søke på de lengste rutene på https://www.sas.no/eurobonus/star-alliance-award-trips/ er det slik at du mener at jeg bør logge meg på eller bare søke vanlig søk for å sen prøve å ringe inn å få de til å få til en tilknytning fra/til OSL? Takk igjen!!
Hvordan finner jeg bra billietter til Manila eller Cebu i Desember 2022? Tørr man å reise dit (de har ikke åpnet landet enda). Har lyst å reise med business første gangen i mitt liv (meg og samboeren). Gjerne med Thai airways eller noen andre bra bolag (CT) takk!!
Har nå flyttet noen innlegg fra en annen tråd hit viss noen skulle lure på hvorfor det er to innlegg fra @Techsalsa med tilnærmet de samme spørsmålene.
Du kommer deg hele veien til cebu med enten Asiana via ICN, Eva Air via TPE eller Singapore airlines via SIN. Sistnevnte er ikke mulig enda da de har sperret for award booking intill videre.
Bare husk på at Fillipinene er i Maritime Southeast sone nå, 210 000 poeng i business t/r vs 165K til f.eks Bangkok eller Soul, og så betalt billett derifra om du ikke klarer å spare opp nok poeng.
Takk! Er det bra business classer på de flyselskapene der? Virker ikke finnes så mange Cebu flighter rundt desember 2022 til rett etter nyttår