Takk! Da er det jo ganske begrenset med muligheter. Det er vel neppe noe alternativ å be om ombooking til en Star Alliance flight?
Har bare vært heldig med de 20 turene jeg har booket og avbestilt til LAX som har vært med A350 jeg da
Kjipt ja, spesielt siden jeg booket MIA også med A350 men begge veier ble endret til A330 - nå som vi har vært på tur får MIA tilbake A350, og A330 følger etter oss til SFO :/ A330 er bedre enn A340 i hvert fall
Jeg ble flyttet over til United med SAS via ORD i Februar. Kan være greit å ta kontakt og ha noen forslag klare? Altså på en booking med direkte til SFO i utgangspunktet fra CPH.
Jeg har faktisk ikke testet verken A330 eller A340 på longhaul med SAS, og har hørt at A330 slett ikke er verst med mindre man får den ene som er gammel. Men den er kanskje tatt ut av drift? SAS sine A330 er vel forholdsvis nye etter det jeg har skjønt. Fløy en 747 fra Thai for et par år siden, og den var haug-gammel! Det samme med en 767 fra Hawaiian. Den var vel over 30 år mener jeg. Ikke akkurat superkomfortabel...
Siden jeg ikke orker 3 timer i telefonen for et spørsmål forsøker jeg meg her.. Er det sånn at jeg kan avbestille CT turen til Japan i Mars(Som er booket på en 2020 CT) også eventuelt bokke ny tur på samme CT?
har ikke helt landa på en enda, men blir enten Boka, Oriole, Topolobampo eller Goosefoot. skal bestemme meg ila helga, og håpe at den jeg lander på har ledig bord
Alle A330 har ny kabin så ikke noe å bekymre seg for. Den "gamle" var en A340 som nå er ute av drift for godt.
Forslaget mitt er å bruke bookingen til Cape Town i stedet. Men for de som skal til San Francisco så må jo søndag-søndag være topp
De fikk de føste på starten av 2000-tallet, med godt vedlikehold og nytt interiør gjør de forstsatt jobben.
Vet at de har fått nytt interiør. Poenget var bare at det er et par av dem som er en del eldre enn de andre. Men vet ikke om man merker så stor forskjell på en 20 år gammel og en 6 år gammel A330. Man merker i hvert fall hvor mye mer komfortable 787, a350 og a380 er.
Jeg har flydd mye til USA med SAS og jeg har ikke tenkt så mye over forskjellen på de nye A330 og de gamle, de gamle fikk vel ny kabin i 2015. Jeg sjekker alltid hvilket fly jeg skal fly med, og jeg har flydd LN-RKM sikkert 3 ganger i løpet av det siste året og i SAS Plus pleier jeg å velge sete 20D. De siste to gangene var det setet ikke bra på det flyet. Det var liksom sittet ihjel! Flatt og skjevt Fløy A350 til New York i november, og det var en annen komfort enn A330 ja Skal prøve 787 i år om alt går etter planen og det gleder meg til!
Hvor langt i forkant lanserer SAS bonusreiser i Europa? Er det det samme som USA og Asia, 330 dager? Jeg har prøvd å finne reiser til Portugal i juni/juli og det kommer nesten ingen ting, særlig biz. I fjor var det ganske mange å velge mellom, både Lisboa og Faro
20 år har ingenting å si så lenge kabin og utseendet er fresht! 60 åringer kan også være spreke, selv om de er 60 år
Mulig de har redusert kapasiteten til Portugal kraftig og at det dermed også er dårligere tilgang på bonusbilletter. Fram til juli er det bare en avgang i uka ARN-LIS, ingen fra CPH og OSL. Til FAO går det noe mer og i juli tar det seg opp med sesongruter for begge.
For litt sidan gjekk det greit å booke OJ billettar med SAS ved at ein fyrst søkte opp ruta for revenue-billettar, men so endra til poeng etter at søket var gjennomført. Denne moglegheita ser ut til å vere vekke no. Er det i det heile teke mogleg å få gjort dette online eller må eg ringe?
Det er jeg helt enig i! Etter påfyll av 5G i går føler jeg meg f.eks som om jeg er 90, men ser forhåpentligvis ikke sånn ut