Usikker på om det passer her eller i IT-tråden.
- Fant ledige billetter i C CPH - IAD (og hjem), men ingenting ledig til CPH. Forsøkte litt forskjellige kombinasjoner, og til slutt fant jeg ut at SVG - CPH - IAD kunne bestilles i plus, men ikke i i business, til tross for fortsatt ledig CPH - IAD. SVG - CPH kunne heller ikke bestilles i plus alene. Regner med gifte segmenter kan være årsak her(?)
- Bestilte så reisen, med turen bort i plus og hjem i C, og forsøkte å endre på nett til C bort, men det gikk ikke.
- Ringte så inn, valgte engelsk og ventet maks ti minutt. Traff en jente som ikke visste forskjell på plus og business, ikke forstod hva jeg ville, og som i tillegg spurte meg om hun skulle sjekke om det var ledige business-seter SVG - CPH også.
Til tross for at jeg hadde valgt engelsk snakket hun etterhvert plutselig svensk, men fikk nå forklart problemstillingen til slutt. Enden på samtalen var at det var helt umulig å endre til C på ene legget på en plus-reise (hun forsøkte faktisk, men virket som hun møtte rådføre seg med noen andre).
Vel, prøvde litt senere og traff en fyr. Fortsatt minimal kø i telefon, og han bare fikset det med en gang. I dag kom billettene, så da lot det seg tydeligvis gjøre.
Vis alt...