Jeg har en lignende problemstilling som LMS med en «hastebooking» jeg gjorde før nyttår med en utgående CT. OSL-CPH-ZRH-BKK-IST-ZRH-OSL med LX ut og TK hjem, og med SK på første og siste leg. Jeg har ikke pløyet meg gjennom samtlige 93 sider her, så dere får ha meg unnskyldt hvis dette allerede har blitt diskutert. Men jeg har ihvertfall sett at flere med LX og TK er offer for ruteendringer, så også meg.
Ettersom vi er tre som reiser, deriblant en toåring, var det et viktig poeng for meg å ha nattfly på de lange legene. Etter at LX endret fra nattfly til dagfly til BKK har følgelig hele utreisen blitt endret, i første omgang LX flightene og senere også OSL-CPH på den ene bookingen (to forskjellige bookinger, en med CT og en uten).
Dette passer oss åpenbart dårlig, så min tanke var å avvente hele greia i håp om at det skulle dukke opp ledige bonusbilletter i C på nattfly til BKK med LH, OS, TK eller kanskje til og med BR. Argumentasjonen jeg ville bruke for å endre hele utreisen ville følgelig være at vi ikke har anledning til å reise kl 7 på morgenen når jeg i utgangspunktet bestilte utreise kl 17 samme dag.
Men før jeg bruker en arbeidsdag i telefonkø og agentrullett hadde det vært veldig fint å vite om noen har klart å gjøre noe tilsvarende tidligere, eller om jeg bare skal bite i det sure eplet og fly dagfly. Eller det enda surere eplet, avbestille hele greia og la CTen gå i dass.
Innspill mottas med stor takk
Vis alt...