Det var jo en imponerende booking for fire personer tett på påska spør du meg. Antar at denne ble booka per telefon? Og er det mye venting mellom flyvningene?
Kan jeg spørre hvorfor noen velger å bruke en CT på en reise for bare en person? Gjør det at man får halv kost på tur og returen?
CT gir halv poengpris, så du får "2 for 1" eller "1 for 1/2". Og noen ganger er det jo helt OK å reise alene!
Prøver meg på Indonesia igjen, men da 16.-22. mars 2023. Sliter med å finne retur til Europa i BIZ den 22 mars. Det er muligheter i Economy, men da kun 21. og 24. mars. DPS - TPE - CDG Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ledige seter fra DPS til en eller annen plass i sentral Europa/Skandinavia den 22. mars 2023 +/- 1 dag. (Har en CT som går ut 31. mars som ikke bør gå til spille)
Kunne du vurdert å kjøpe cash for tusen kroner DPS til SIN? Så flyr du heller hjem derifra med feks SIN-BKK-EUROPA, evt cash billett til BKK og hjem derifra Eller så går det også an å finne billetter ifra CGK.
Tusen takk! Men jeg har et spørsmål. Burde ikke denne dukke opp på denne siden når jeg søker på DPS-VIE på denne datoen?
På telefon ja. Svært fine connections på vei ned, fra 1t til 2t50m. Men på returen er det 11t i Bogota før Londonflighten tar av sent på kvelden.
Takk for feedback. Søkte litt i går kveld og fant noen muligheter enda, men da var tilknytning til/fra LHR og Norge den største utfordringen.
Takk igjen, det ble kun 21. som ble aktuell til slutt. Dessverre var den ene BIZ billetten borte når jeg var ferdig med 28 minutt venting i telefonen, men det blir tur likevel, men eco hjem igjen! Uansett tusen takk
Jeg og min bedre halvdel har ECO billetter TPE-VIE med Eva Air den 21. mars 2023, da det dessverre kun var 1 ledig i business. På grunn av CT bruk kunne jeg ikke splitte billetten. Kjedelig, men slik er det nok bare. Hvordan er det best å overvåke om det dukker opp flere BIZ på denne flygningen? Er det å sette opp en Expertflyer konto det beste? Da vil et varsel koste meg 0,99$ står det.
Jeg ville heller kjøpt et månedsabonnement hos Awardfares frem til alt er i boks. Jeg har abonnement hos begge, men bruker nesten bare Awardfares til å finne billetter og få varsler. Der kan du filtrere på billetter som er tilgjengelig for SAS EB. Det kan du ikke på Expertflyer. EF bruker jeg stort sett bare til å søke opp belegg og annen informasjon som ikke er tilgjengelig på AF, samt varslinger for schedule change og om de beste setene blir ledig på flighter jeg allerede har bestilt.
Må bare få lov å klage, for dette var min mest frusterende opplevelse ved booking hos SAS noen gang. Første booking gikk greit og var over på ca. 25 min med ventetid. Men når bilettene ble utstett sto det feil navn Silye ikke Silje. Ringte tilbake med engang og måtte stå nesten 30 min i kø, kom så frem til en konsulent som lo når han så skrivefeilen. Han skulle rydde opp. Siden det var SA måtte han avbestillte og bokke på nytt, men jeg slapp service-fee. La på fornøyd . Etter 1 time fikk jeg igjen flybilettene.. Da var mellomnavnet mitt borte fra bookingen.... Måtte ringe opp igjen for trede gang, men da ble det endelig løst.. Første gang betalte jeg bare 135 000poeng for bilettene av, men sist gang ble det også endret til 180 000 poeng(som skal være riktig)
Du kunne sluppet den tredje oppringingen (og beholdt poengene) Jeg har aldri brukt mellomnavnet mitt på flybestillinger, og har heller aldri fått spørsmål om det, selv om det står i passet.
Booking opplevelse Ingen ting slår når jeg sto fast 4 dager i London pga. snø og SAS ikke klarte å bokke meg om.