Bare spør her istedenfor å lage ny tråd; Skal reise fra SVG til LAX 10 dager retur fra EWR. Får man bakt inn innenlandsreisen mellom LAX og EWR på CT på noen vis?
fant ikke rett tråd, men mener å ha lest ANA F ikke er lettest å få tak i. ligger 2 stk F ute på awardfares nå hvertfall, og du er klar til å stikke LHR-HND 29/7 FRA-HND 30/7 retur HND-FRA 02/8
Reiser man LHR-HND 08.08 eller 10.08 får du til og med muligheten til å teste ny ANA F kabin. Kun 1 ledig sete dog.
Det slippes en del seter fra CDG og LHR et par dager før avreise. I tillegg finnes det noen vilkårlig slipp av billetter noen uker frem i tid. Jeg klarte å bestille returen fra Asia 18 august BKK-FRA for ca 4 uker siden. Ser at det er nå noen seter åpne fra CDG i august. Vanskelig å forstå.
Så då må ein enkelt og greit bare følge med.... Får sette opp litt varslar då. Har egentleg TG-F heim SYD-BKK-LHR men set ut som heile turen må utsettast p.g.a jobb. Så lurar då på korleis mønsteret er. Reisa blir i November så det bør kanskje vere håp?
nytt spørsmål her; vedlagt ligger bilde av tilgang på 2 first biletter med thai. under sas eurobonus står 1, men lifemiles står 2. vil jeg kunne booke 2??
NH212 LHR-HND flyr med ny kabin f.o.m. 02.08. Hvis du prøver å booke en billett på ANA sine hjemmesider, får du muligheten til å sjekke seat map. Legger ved bilde av layout. Under er det også bilde av seat type, som gjør det lett å se at det er ny kabin.
@Are Kan bekrefte disse to: NRT-HNL 777-300ER HNL-NRT A380-800 AF viser tilgjengelighet med begge maskiner begge veier nesten et år fram i tid. Spoiler: Awardfares
Får du award kalender med AF gold som viser lengre en 3mnd fram ? Trodde det kun var enkelt søk over 3 mnd.
Ja du har helt rett. Har funnet slike flights selv, men vært for sløv til å oppdatere førstesiden her. Tror nok det trengs en grundig vask etterhvert :/
Det är väl agent-rullen som skall till om du får boka Hawaii med stop i Asien. De 4xkrystina/Kristina... jag pratat med i min sista rundan av CT beställning, fick det inte godkänt av supervisor. /M