Æsj. Denne ruten som vi fikk booket i sommer har thai valgt å degradere oss på utreisen FRA-BKK og SAS sier det ikke finnes noen F billetter til Bangkok rundt 28/29/30.januar... Noen gode tips til to som hadde gledet seg til F for første gang? Vi har fortsatt hjemreisen, men hadde vært fint å starte bryllupsreisen med F også. 29.januar 2019 Osl-Fra LH C Fra-BKK TG F Ferie i 16 dager rundt omkring Retur: BKK-Icn OZ C ICN-Fra OZ F Fra-Osl SK C
Når man bruker KrisFlyer til å se om SQ har noe ledig i First Class, så er det Saver man skal se på om det er ledig? Står det waitlist er det 0 håp? Advantage antar jeg vi ikke kan booke?
Mange som har forsøkt å se et mønster i dette, men vil ikke tørr påstå at noen har klart det. SQ First slippes meg bekjent kun på 5 ruter til Eurobonus - København - London - Mumbai - Auckland - Jakarta - Brunei (Edit)
Ok takk, da er vel gangen i det at man må ringe SAS for å sjekke tilgjengelighet på den aktuelle dagen man tenker?
Korrekt. F4 i expertflyer er konsekvent korrekt på CPH-SIN ruten = 2 ledige seter, men for alle andre ruter er man nødt til å ringe inn. (SQ F Jakarta + Auckland vises nå på United.com forresten) <- edit
Med tanke på at du er fleksibel på utreisen så er det jo OK muligheter for LH F. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg booket om til f.eks Thai F fra CDG som ble foreslått og så satt opp et varsel på Expertflyer på LH F og booket om til det om det dukket opp noe.
Kan jeg spørre om hvor denne oversikten kommer fra? Og kan alle få tak i en slik LH oversikt? Hadde jo vært kjekt.
Den var fin. Skulle gjerne hatt den når det nærmer seg jul! Er det noe som finnes ute på verdensveven et sted?
Kan bekrefte at dette stemte 100% på min strekning SIN-CPH da jeg snakket med Tallinn i dag. Kun en dag i mitt aktuelle tidsrom med F4, og dette var også mulig å få
For min del ser det ut til at det stemmer ganske bra med unntak av Air China. Det har mye større tilgjengelighet i både Expertflyer og United.
Herlig med ei side som er så brukarvennlig og som gir såpass god oversikt! Hadde berre SQ opna opp litt meir på sine F-ruter no.....