Custom Searches (Gold) Search custom routes and dates more than 90 days in the future. You can have 7 active search requests at once, and limited to 100 searches per day.
Ser at det er F6 på LH FRA-SIN. Har en tur i slutten av året og lurer på om dere tror det er stor sannsynlighet for at det slippes 2x award på denne når det er 14 dager eller mindre før avreise?
Ja, fant seter ledig på Expertflyer også, men når jeg ringer inn (prøvd tre forskjellige folk) så får jeg bare beskjed om at de ikke får opp noe ledig på første klasse...
Noen som har hatt hell med å skaffe 2 F-billetter på SIN-AKL i det siste? Virker på meg som om tilgjengeligheten var mye bedre helt i starten, da SQ åpnet F award på CPH-SIN og SIN-AKL. Når jeg søker nå finner jeg kun ett ledig sete her og der.
Spørs om ikke en haug med gærninger har støvsugd hele markedet.. Skal ikke så mange til før 1-2 seter per dag er booket opp...
Tror egentlig ikke det. Samme mønster når jeg sjekker 330 dager frem i tid, straks nye seter slippes...
Mulig det var en kortvarig glipp? Eller at du søker feil? Eller agenten din søker feil.. Eller at det kun var en periode de ville slippe F og nå er vi tilbake til normalen...