Se der ja. Har aldri brukt Copas søkemotor Nei, jeg tror som sagt egentlig bare United ikke funker på LH F for øyeblikket. Copa bekrefter bare tilgjengeligheten på Awardfares (og vel så det). Vi skal ikke reise før i juni (og går mest sannsynlig for SAS), men uansett interessant å kjenne mønstrene.
Som @jgroneng sier, Tallinn sitter på fasiten. Når du opplever dette avviket, kan du ikke ringe Tallinn for en bestilling. Hvis de finner dem så angrer du deg, men da vet man hvilken som er riktig.
Hvordan kan en kommentar som dette forbigå i stillhet?! Det er jo helt krise om Asiana legger ned F! Har noen lest noe om utfasing? Jeg har virkelig ikke lyst til å bli nedgradert på høstens CT-tur...
Er diskutert masse i denne tråden: https://insideflyer.no/forums/threads/asiana-first.13301/page-2#post-282296
Skal TG slutte med F mellom LHR og BKK? Finner ingen billetter (heller ikke for salg) etter 31. juli...
Ikkje sjekka med Tallinn, men dei datoane som det viser som ledig på SQ351 virkar å vere korrekt i forhold til det Expertflyer viser av ledige seter.
Tja.. Jeg vil si de to verktøyene utfyller hverandre veldig bra og har sine begrensninger. Søkefunksjonene er helt ulike, og AF gir etter mitt syn et bedre oversiktsbilde. Anbefaler å teste begge
Ledige seter på A380 Suites på PEK - SIN Får vel følge ekstra godt med på dette, da riktig avgang kan bety endring i planer for min del i sommer, har foreløping booket TK-C DPS - IST - OSL - KRS med den nye Kabinen til Turkish, men i bytte mot en SQ-F + SAS BIZ Treff er en mulighet ser jeg
AF viser ikke riktig på SQ F PEK-SIN. Viser for eksempel aldri mer enn ett sete(?). Tilgjengeligheten synes å være bedre når man ringer Tallinn.
Det skrives mye om F4A2 osv på forumet og det presenteres som tilgjengelighet i F. Kan noen gi en kjapp forklaring på hvordan man bruker denne informasjonen? Forstår jeg det riktig at det bare er bekreftet at F4A4 for CPH-SIN med SQ betyr høy sannsynlighet (ikke garanti) for at Tallin finner ledig F? Eller gjelder det også andre ruter?
F er full pris First. A er saver First. Når det står F4A2 betyr det at det finnes minimum 2 saver F og 4 full pris F biletter. Siden 777 som går fra CPH bare har 4 seter i F vet vi da at det betyr 0 seter tatt når det feks står F4. Dette sammen med at feks 2 eller 4 av bilettenne også kan kjøpes som saver gir en indikasjon på om det er ledig award(O) klasse på denne ruten. Det kan dermed ikke direkte overføres til andre SQ ruter. Det at vi "vet" at det mest sannsynlig er ledig O klasse på F4A4/2 kommer av at det er erfart på forumet.
No har det eg rekna med skjedd. Mine to F-bonusbillettar frå Singapore til København 31.oktober er endra til C på 350 flyet som kjem. Vurderer om eg skal prøve å få endre til F på andre alternative ruter, men usikker på om dette er verdt å bruke tid på no. Kva er i tilfelle alternativa? Eller bør eg vente nærmare avreise og håpe på eit mirakel feks SIN-PEK og vidare?