Er nok mange meninger om dette, men jeg hadde uten tvil forsøkt å ordne LH F ut av FRA slik at du får med deg det! Ellers ville jeg personlig gått for TG F ene og alene pga. F-loungen deres på BKK som jeg ennå ikke har hatt anledningen til å prøve. OZ skal være veldig bra i luften, men på bakken er det helt håpløst dårlig. En utfordring du skal være klar over med TG er ar de er notoriske når det komer til flyskift og da risikerer du fly biz og ikke F fordi erstatningsmaskinen rett og slett ikke har F. Uansett hva du velger vil du få en skandaløst bra opplevelse og være ødelagt for livet
Tilgjengeligheten på LH F til BKK bruker å være elendig året rundt. Har tilgode å se tilgjengelighet der faktisk. Og det har jeg sett på de ALLER fleste andre ruter. Ang F-lounge ICN kontra BKK så går TG sin lounge seirende ut av denne duellen for min del. Har ikke prøvd OZ F i lufta, og mine meninger bærer tydelig preg av det, spør du andre her ;-)
ANA F og C er gode produkter. TG C har god mat og samme seter som OZ C. Jeg foretrekker TG siden OZ har seriøse mangler på kundefokus når ting går galt. For et par uker siden kjørte de ICN-BKK med A380 uten mat lastet. 5,5 timer. Det sier litt om hvilket fokus de har. Penger, ikke kunder. LH F er topp om du får tak i, TG F er bra på bakken og ok i luften om du får A380 eller ny 744. Ellers får EVA Air i C gode skussmål i de fleste rapporter. De flyr fra TPE. Singapore Business er min personlige favoritt nå, godt,bredt sete, og en meget gjennomført service, mat og kundefokus.
Aij ! Liten strek i regningen det, har anskaffet TG F heile vegen til Sydney og hadde håpt å lure inn ett strek med LH i F og OZ F har eg vore innom før, fikk ikkje prøvd loungen grunna short connection. Der var eg og lite imponert av crewet, kan og nevne at dei gjekk tom for foretrukket champagne etter 2,5t i luften. Vi hadde det absolutt ikkje ondt, men etter en fantastisk flygning med LH 2uker før var det en nedtur og komme til OZ. Ser imidlertid at andre har hatt det fantastisk hjå OZ, trur eg var uheldig med dagsformen til crewet den dagen... Ellers er det mykje ledig til HKG dei neste to ukene, også mulig med connection til BKK
2 transitstopp er ikke tillatt hos Tallin, mens hos SAS Eurobonus kundeservice 05400 har flere fått det.
Hva sier folk som har lykkes booke CT hos 05400? Jeg skal booke en EB Star* reise, .... finne og reservere ..., og forresten skal jeg bruke CT eller er man ærlig fra start?
Min erfaring: https://insideflyer.no/forums/threa...er-vanlig-poengreise.9284/page-40#post-218322 Og litt mer på side 41.
Hvordan er det å forandre en CT reise? Kan man risikere å miste den hvis man legger til et stopp ekstra? Har nå OSL-FRA-ICN-SYD booket med LH og OZ, men er lyst til å legge inn ICN-BKK eller ICN-SIN eller ICN-HND.
Tallinn gir deg ikke to stopp i Asia når du skal videre til Australia. Kanskje du får det til hos 05400. Du mister den ikke, men du må jo finne billetter videre fra den byen du eventuelt legger til.
Sommerens beste og mest unike sjanse for First class Suites? Thomas Cook booker Hilfly sin nyinnkjøpte A380 for å få charterturister mellom bla. Oslo og Mallorca. Tviler desverre på at de laster champagne? Men igjen, det er noen år siden jeg fløy chartertur sist https://e24.no/naeringsliv/luftfart/verdens-stoerste-passasjerfly-i-rute-til-norge/24405787
Hmmm...Tallinn godtok det i April ifbm LH sitt F frislipp. Er det helt slutt på at de tillater det nå? Jeg fikk da endret min utreise til SVG-OSL-FRA-HND-SIN-MEL. Sånn som praksisen tydeligvis har utviklet seg er jeg svært fornøyd med den routingen...
Av de forsøkene jeg har hatt selv og det jeg har lest så er det blitt sånn, men det skader ikke å prøve.
Har lignende rute selv. OSL-FRA-HND-SIN-AKL. Ringte to ganger i juli for å forsøke å se ledighet på klasse I eller O mellom HND-SIN. Møtte samme øst europeiske trollet på både det norske og svenske nummeret begge gangene...Var overhodet ikke mulighet for å prøve seg på to stopp. Fikk beholde ruten min, men turte ikke mase mer..Bare å prøve agentroulette..?
Jeg tror jeg har snakket med tilnærmet alle agentene der angående 2 stopp i Asia og alle har sagt det er uaktuelt. Men du må gjerne prøve
Jeg er forsåvidt fornøyd med ruten min. Eneste problemet er at jeg har klasse X mellom HND-SIN med Ana..Tenker å forsøke meg på en oppgradering om det blir ledig klasse I, men har vel forsonet meg med at det blir 7 timer på X. Ana ser ikke ut som det verste selskapet å fly bak gardinen med uansett..
Var på tråden med SAS nå i ettermiddag. Agenten kunne fortelle at det ikke var ledig noe som helst, dette til tross for at jeg fant vidåpen kapasitet med SK, OZ og TG både på united.com og EF Det som var litt merkelig var at han først sa, "ja, det er ledig F via FRA til AKL.. eeeh, nei, det er visst ikke mulig å booke disse med Eurobonus lengre".. Nye "forbedringer"!?